Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trainer Kite + Inlines någon som prövat?

• dezzi

Medlem
    24 maj, 2009 vid 08:15

Trainer kite och skateboard funkar hur bra som helst! 🙂

• skanepaul

Medlem
    24 maj, 2009 vid 13:51
    pjoter;547789 wrote:
    Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂

Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.

Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
    (Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).

hahahahahahahahaha, du är för jävla go du!

• krillan82

Medlem
    24 maj, 2009 vid 17:09

Ikeapåse å skateboard fungerar fint som fain.

• skejtar_henke

Medlem
    25 maj, 2009 vid 16:16
    pjoter;547789 wrote:
    Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂

Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.

Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
    (Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).

Du kör foil.. I rest my case 😉

• cortex

Medlem
    26 maj, 2009 vid 08:19

Peter M (som kör på den här bilden) kör en Pulse2’a + snakeboard.
    Med tanke på hur mycket pizza han skulle blivit om han inte hade satt landningen så känns det inte speciellt mesigt. 😀

FS0_7085.jpg

Åter till tråden. En trainer + longboard är rätt kul… men se till att ha mycket plats. Det kan vara fördjävla svårt att få stopp om det väl börjar gå för fort. :cool2:

Och nej, jag skulle nog aldrig fått för mig att dra en fet kiteloop över asfalt… utan skydd (eller ens med).

/Kaj

• kicken

Medlem
    26 maj, 2009 vid 16:40

Hahahahaha asg

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trainer Kite + Inlines någon som prövat?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.