Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transport av mast stockholm-GBG ??

• Transport av mast stockholm-GBG ??

Publicerad av Knatte på 26 juni, 2006 vid 17:40

Någon som har vägarna neråt till Sveriges framsida (Göteborg alltså) från Stockholmstrakten??:tongue: :tongue:
    Jag har precis kittat upp mig på en mast, som vill till sin nya ägare här i GBG?
    Så finns det någon som skall hit neråt, så hojta gärna till, så utgår det självklart soppapengar 😀
    I annat fall så blir det väl bussgods som får hjälpa till:smile:

Knatte svarade 19 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • southe

Medlem
    26 juni, 2006 vid 19:00

Jag ska till tjej windsurf campet i varberg i helgen. Åker från sthlm, axelsberg runt fredag lunch. Grejerna får gärna åka med mig.
    Ring 0708-982285 så är det fix!
    /nina

• Knatte

Gäst
    26 juni, 2006 vid 19:59
    southe wrote:
    Jag ska till tjej windsurf campet i varberg i helgen. Åker från sthlm, axelsberg runt fredag lunch. Grejerna får gärna åka med mig.
    /nina
    Jättebra Nina! yeah.gif Jag skall bara få tag på säljaren först och försöka ordna så att han kan fixa fram masten till dig också :tongue:

Jag återkommer via telefon mobile.gif eller PM, så fort jag har fått lite klarhet från säljaren.

• Knatte

Gäst
    27 juni, 2006 vid 19:03
    Knatte wrote:
    southe wrote:
    /nina
    Jättebra Nina! yeah.gif Jag skall bara få tag på säljaren först och försöka ordna så att han kan fixa fram masten till dig också :tongue:

Jag återkommer via telefon mobile.gif eller PM, så fort jag har fått lite klarhet från säljaren.

Nina! Jag får tacka för ditt erbjudandet, men vi har lite praktiska problem, då säljaren inte befinner sig på hemmaplan i Stockholm förrän på söndag.
    Tackar så hemskt nycket för erbjudandet, men vi får försöka lösa detta på annat sätt, annars hade det nog blivit för besvärligt för din del.
    Men jättesnällt att du erbjöd dig att hjälpa till yeah.gif
    / Christer

• hstrom

Medlem
    28 juni, 2006 vid 07:07

Tja Knatte!

Jag åker med 90% säkerhet upp till sthlm o tillbaka nångång under nästa vecka… skulle nog få plats med en mast på vägen ner… Om den itne e lång som satan förstås… 😛

/Jonas

• southe

Medlem
    28 juni, 2006 vid 07:09

Självklart man hjälper till om man kan. Synd att det inte gick att fixa denna gången.

• Knatte

Gäst
    28 juni, 2006 vid 07:53
    hstrom wrote:
    Tja Knatte!

Jag åker med 90% säkerhet upp till sthlm o tillbaka nångång under nästa vecka… skulle nog få plats med en mast på vägen ner… Om den itne e lång som satan förstås… 😛

/Jonas

Ja, det kanske kan funka bättre nästa vecka. Då borde säljaren vara tillbaks till Stockholm igen och kunna lämna ut masten.
    Det det är ju en delbar 430 mast vi pratar om, så den borde ju vara transportabel 😀
    Vi kan väl hålla kontakten och se hur det utvecklar sig…
    Men det skulle vara jättebra, om det skulle gå att fixa på detta sättet a041.gif

• Knatte

Gäst
    3 juli, 2006 vid 13:01
    hstrom wrote:
    Tja Knatte!

/Jonas

Hej!
    Skall du upp till 08-området och tillbaka denna veckan ? För nu är säljaren på plats och jag är sugen på masten :tongue:
    Jag har även skickat ett PM till dig också 😀

• hstrom

Medlem
    3 juli, 2006 vid 13:08

Svarar väl här oxå då… hehe…

Japp. Åker upp imorgon. Hem på tors el fred.

Ringer ikväll om int edu ringt innan dess!

/Jonas

• marden

Medlem
    5 juli, 2006 vid 12:52

sådär knatte nu var masten överlämnad till vår kurir så du borde se den snart.
    och pengarna spenderades redan igår på en ny 28 speedfena trevligt att göra affärer med dig.hoppas masten motsvarar dina förväntningar.
    mvh henrik

• Knatte

Gäst
    5 juli, 2006 vid 14:46

Hej!
    Det låter förträffligt att min mast är på väg och att du har fått en nya speedfena:smirk: Jag har även fått bekräftat av hström att masten är på väg hemmåt:smile:

Mården wrote:
    sådär knatte nu var masten överlämnad till vår kurir så du borde se den snart.
    och pengarna spenderades redan igår på en ny 28 speedfena trevligt att göra affärer med dig.hoppas masten motsvarar dina förväntningar.
    mvh henrik

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transport av mast stockholm-GBG ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.