- 
		Trasig våtdräktKan man laga en spricka i sin våtdräkt med billigt cyckelreparationskitlim eller måste man köpa svindyrt neoprenlim. fatttig snåljåp 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Trasig våtdräkt
Kan man laga en spricka i sin våtdräkt med billigt cyckelreparationskitlim eller måste man köpa svindyrt neoprenlim.
fatttig snåljåp
Har med egen erfarenhet kommit fram till följande: en mindre lagning så funkar det bra med kontaktlim(dvs ett jack eller liten reva). Vid större lagning funkar det med Casco Liquid Sole men stryk inte på för tjockt, då limmet i sig blir så starkt så neoprenet spricker runt lagningen.
/Frippe
Jag skulle köpa riktigt neopren lim…. Man kan inte säga att det är jättedyrt på surfers men vem vet…. Annars e de bara att prova. Jag trodde att cykellimmet är vulklim vilket betyder att de löser upp ytórna som sedan stelnar i varandra…
Det kan ju göra att det bara blir en större skada. Limmet tror jag kostar ca 80 kr
Jonas
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Trasig våtdräkt
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.