Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trevlig, välmöblerad marknadsförare med sinne för logik sökes till ledande reklambyrå

• Trevlig, välmöblerad marknadsförare med sinne för logik sökes till ledande reklambyrå

Publicerad av andersbq på 3 juli, 2008 vid 19:27

Jag blev lite inspirerad av ”Tott-annonsen”, kanske är det så att jag kan hitta rätt person på Steffo med umgänge?
    Läget är så att jag håller på att bemanna en riktigt intressant reklambyrå i Göteborg. Det är ett dotterbolag till F&B. Ni som jobbar med reklam vet antagligen vad den förkortningen står för, i annat fall så är det inte så viktigt. Jag behöver en, gärna lite yngre person, gärna med högskolebakgrund dock inget krav, gärna med erfarenhet från marknadsföring, inte heller det ett krav, gärna lite kunskaper kring t ex HTML, men inte heller det ett krav. Dock krävs att man är en s.k. ”go gôbbe” (tjejer inkluderade), att man har känsla för service, logik och är noggrann. Vad förväntar man sig att göra? Jo att ge marknadsförarna i Volvohandeln det dem behöver för att sälja många bilar. Du har kommer ha typ kompetenta 10 personer till din hjälp, så de mesta är bara att lämna vidare. Det kan väl liknas lite med att jobba på ett akutintag!

Men när dessa inte ringer så är det bra om du kan fixa lite med diverse ordning och reda. Detta rör bl a om marknadsförarnas användarkonton i databasen, men också att städa runt lite i strukturen så att det finns rätt information på rätt ställe i, vi kan kalla det, intranätet. Det är här hemsideskunskaperna kommer in. Detta är ett väldigt roligt jobb. Mitt i Göteborg dessutom. Dvs hyggligt nära bra surf m.m. På byrån är vi bara tre av tio som vindsurfar, kitar eller surfar så det är inget krav att man är surfare. Dock är det väl bra av jämställdhetskäl om det blir några fler. Mer info hittar du på http://fb-inhouse.se Du kan bortse från sista sökdag, om du är intresserad har du till 1/8 på dig. (Det gäller inte copytjänsten, där har vi massor att välja på).

kvabbso svarade 17 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • johanc

Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:32

@andersbq 479893 wrote:

Jo att ge marknadsförarna i Volvohandeln det dem behöver för att sälja många bilar.

Lär nog behövas mer än marknadsföring för det…..

😉

JOhanC

• rosen

Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:12

men vad ska man ljuga om?

sina påhittade egenskaper o jobbmeriter eller att man har stor surfbuss, 39 brädor som Anders och är en jävel på att sy segel?

iofs rätt att leta bland vindsurfare om man ska ha en ”go gubbe”, trevligare släkte får man leta efter

• kvabbso

Medlem
    4 juli, 2008 vid 07:50
    JohanC;479925 wrote:
    Lär nog behövas mer än marknadsföring för det…..

Ägarna funderarju på att sälja hela klabbet, inte konstigt i och för sig

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications