Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tröja för Sveriges surfare…
- 
		Tröja för Sveriges surfare…Publicerad av malle på 30 oktober, 2008 vid 15:37…alla borde äga en 😀 
 http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40212&g=&m=c&lbid=0&lcid=9|357larry svarade 17 år sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
@simpa 512959 wrote: gaystorlekar på den ju, måste vara för kitare Nä för små växta killar från Falun där alla är idioter så klart 😉 Oooooppppppssssss sorry. Glömde att om man har 3XXL så kanske man skall fundera på om man verkligen skall surfa…. Finns kanske bättre saker att göra då 😉 
- 
@Haze 512965 wrote: Nä för små växta killar från Falun där alla är idioter så klart 😉 Oooooppppppssssss sorry. Glömde att om man har 3XXL så kanske man skall fundera på om man verkligen skall surfa…. Finns kanske bättre saker att göra då 😉 hö-hö…………… blgebor har ingen talan 😉 
 Nej men XL ska åtminstonde vara 80-83 cm i plagglängd samt 115-120cm i midjevidd & bröstvidd. Den där var faktiskt liten!!!!!!!! tro’t eller ej.. brukar handla en tee där då och då
- 
Malle;512947 wrote:så sant så sant 
- 
Ärligt talat fattar jag ingenting av tröjan. 
 Menar ni att allt vore bättre utan prognoser? Känna av lite hur det känns i stortån eller kolla på fåglarna istället?
- 
@Carl R 513185 wrote: Ärligt talat fattar jag ingenting av tröjan. 
 Menar ni att allt vore bättre utan prognoser? Känna av lite hur det känns i stortån eller kolla på fåglarna istället?Jag troooor att det är lite ironiskt menat och dåliga prognoser.. 
 Men jag kan ha fel.
- 
lite snygga surf-tees borde ju finnas…ganska fattigt på den fronten (har dock inte stenkoll…) 
Logga in för att svara.