Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Trött man blir på surfbutikerna
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst22 december, 2004 vid 15:03javisst e de!! moahahaha.
Jo det e ett freestyle place…kul med lite variation
Nä, det blir ball..måste ju öva lite på den sidan med, även fast jag behöver övning på andra sidan oxå så måste man ju börja nånstansHar du vart ute o rokkat idag, flash!?
GODJUL mårten.
-
Man önskar inte att folk ska få dåligt surf eller lite vind man önaskar bara att man vore bättre själv!
Lite ödmjuk måste man vara för snart är det jul -
Jaha Käre Rambo då lär du träffa Marcus S-77 och halva plattvattengänget från Öland.
Kul för dig va -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst22 december, 2004 vid 20:21oh maj gaaaad, Marcus..Marcus s-77..+!! hela plattvattengänget från Öland
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst22 december, 2004 vid 20:32haha..kan du inte skriva va du mena?
blev så väldans nyfiken på va du ville förmedla..förstod inte riktigt, kan du ta det en gång till, snälla! -
Svar till:
haha..kan du inte skriva va du mena?
blev så väldans nyfiken på va du ville förmedla..förstod inte riktigt, kan du ta det en gång till, snälla![/ QUOTE ]
Vad jag menar är att dom åker snart dit. Dom skall vara där till April.
Det är Marcus, Emma, Anna och vad jag vet hela Växsjöligan med Peter A samt Johan J. Sen får dom ytterligare förstärkning under slutet på januari. Dom brukar vara där varje år.
Men det är ingen fara. Dom är djävligt trevliga.
Vilket antagligen du också är när man lär känna dig.
Annars får vi väl passa på att från oss på ostkusten önska er på västkusten en God Jul och ett gott nytt år.
(konfen skulle vara tråkig och harmlös utan dig du känner väl till uttrycket den man älskar agar man)
🙂 -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst23 december, 2004 vid 13:21Va det verkligen de du mena
Men härligt, ju fler svenskar/svenskor dessto roligare!hahah..jopp, de uttrycket har jag hört nån gång förr
Men man skall inte tro på allt man läser..Dem jag vet från GBG, är Jag, David,Andreas,Kalle(johans kusin?)..+ Johan/kate senare om jag inte misstar mej.
Skall bli roligt o få träffa gubbarna bakom nicknamen.
GODJUL!
-
Det e kul det kan generera så många inlägg bara för att man skriver att rese bagar inte säljs varje dag….
Jag själv hade turen att hitta en beg för 200 kr då inte fanatic´s fanns tillgängliga.
Har du ngt fett stativ rambo? Som du ska släpa med dig ner?
Markus sssssssssss-77
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 december, 2004 vid 22:15a det e väldans döh
Ska släpa med mej ner vettefan, men jag har tillgång till ett som funkar mer än väl.
Får se hur vi gör med det, de väger trots allt nåra kilon extra…det bästa hade vart om man kunde mekka ihop nått bra där nere på något sett, för CÄM skall med.Tror iofs Andreas har ett litet stativ som inte är lika stort som de jag har/kan låna..borde funka, men skall snacka med han om det.
-
tja Ramboo. Jag har en pro limit dubbel som du kan få köpa. Passar kanon till en bräda tre, fyra segel master och en bom… Och den har vart i karibien förut oxå!!
Om inte annat så ses vi i El Yaque om du ska dit nån gång mellan jan o april.. Ha det!!
Chris
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 december, 2004 vid 02:09Tjena Chris!
Göttmoos, kan man nå dej på något nummer om jag inte får tag i någon annan(har en pågång)..men ifall att, så ringer jag e pling så kan vi tjötas vid.
//john
-
tjena mackan…
hur gör ni? packar ni allt i en bag eller kör ni två lite mindre?har ju en trippelbag men funderar på o trycka ner lite segel o nån bom i en extra bag så inte kollit blir så tungt…
bra idé eller klumpigt med två bagar??
//Zehlertz S-XXX
-
Tjena Rambo,
om du ringt till oss så skulle du fått reda på att vi har två i lager. jag har fortfarande 1 kvar.Ring i nästa vecka om du fortfarande letar.
Mvh,
Gustav
Wallén Sports
031-7043900 -
Tja Rambo!
Nu när du åker till El Yaque så måste nu lära dig lite freestyletrix tycker du ser rätt TAM ut på filmerna som du lägger ut här på konfen hela tiden. Det är dax för dig ladda lite och inte bara skriva en massa skit, vad sägs om att sätta flakan när du kommer hem. Borde inte vara så svårt för dig för du verkar inte var äldre än 16, och då är man väl inte rädd.puss
Logga in för att svara.