• Publicerad av tbsurf på 12 mars, 2006 vid 11:45

Roade mej med att klippa och klistra lite med dom filer som kommit in från tt (hoppas ingen tar illa upp) :rolleyes:

Det här är endast ett urval av runs som innehåller snabbast uppmätta 10sec -05

Detta ger mej helt klart en del idéer om hur jag ska planera dagen nästa gång :laugh:

jester svarade 19 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surfan

Medlem
    12 mars, 2006 vid 12:32
    tbsurf wrote:
    Roade mej med att klippa och klistra lite med dom filer som kommit in från tt (hoppas ingen tar illa upp) :rolleyes:

Det här är endast ett urval av runs som innehåller snabbast uppmätta 10sec -05

Detta ger mej helt klart en del idéer om hur jag ska planera dagen nästa gång :laugh:
    coolt undra vilken som är min?

• jester

Medlem
    12 mars, 2006 vid 14:20

Intressant att alla toppfarter sätts när vi passerar det lite grundare vattnet på mitten. Syns ganska tydligt på bilden att det går en undervattens-ås in mot fastlandet.

• tbsurf

Medlem
    12 mars, 2006 vid 16:00
    Jester wrote:
    Intressant att alla toppfarter sätts när vi passerar det lite grundare vattnet på mitten. Syns ganska tydligt på bilden att det går en undervattens-ås in mot fastlandet.

som jag fattar det nu, ska repan vara klar innan man är nedanför ön :laugh:

jag va fan inte i närheten sist :blush: 😀 😀

• jester

Medlem
    12 mars, 2006 vid 16:19

Du verkade trivas bättre i det choppiga vattnet bortåt Onsala-halvön… 😉

• tobhed

Medlem
    12 mars, 2006 vid 19:56

Har bestämt mig för att komma och testa ert vatten i någongång under året, då får ni vara hyggliga och visa var man ska segla 🙂

• jester

Medlem
    12 mars, 2006 vid 20:29

Du är varmt välkommen!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications