Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tt Nu!
- 
		Tt Nu!Publicerad av speedjanne på 20 november, 2006 vid 09:34Jag och Hankloose är nere vid 12 tiden häng på… surferboy svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Ooooh.. Ser ut som Speed-Jannes gamla favvisavatar dykt upp igen!! 🙂 JohanC 
- 
Överriggad med 5.0!!! trodde inte det kunde hända. Choppigt som i Fiskebäck,sålt speedbrädan så det blev inte mer än 33.1.Men är riktigt nöjd att man kan rigga på gröna gräsmattor och köra 3timmar i slutet av november! 
- 
Japp. Har upptäckt att vid rakt sydlig och mycket vind blir det rejält choppigt i TT. Bör vara SV eller SO för att få lite bättre vatten. Men gött med grönt gräs o plusgrader! 
- 
Överriggad med 5.0… Holy shit!!! Jag försökte komma loss med det gick inte och tur var väl det för jag har 6,3 som minsta. Får se om jag kan komma loss senare i veckan. 
- 
Såg eller kände inget,mina spinnouter fick jag nog pga att jag var överriggad eller dålig teknik. 
- 
Nästan helt gräsfritt nu. Fick några enstaka strån på fenan i lördags. 
- 
Är det någon som skall åka till TT imorgon? 
 (skall försöka komma ner vid 1300-1400 tiden)
- 
Var förbi nu för 1 timma sedan men vinden droppade. Det har blåst hela natten så jag har haft svårt att sova tom. Hoppas vinden kommer tillbaka till lunch. 🙂 
- 
/me tittar elakt på det där j-vla ekorrhjulet man är fast i… 🙁 Såg dessutom att det blåser runt 11-12 m/s SV nu igen. *suck* Iofs har tempen droppat till 6.5 grader, börjar ju närma sig obehagligt kyligt i fartvindarna då. 
- 
Jester wrote:börjar ju närma sig obehagligt kyligt i fartvindarna då.Japp, det är det jag alltid sagt: Beware of the fart winds. 
- 
Blev inget för mig idag heller. Det är ju fan va det blir mörkt snabbt! 
Logga in för att svara.