Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tusen tack teabag, Guld!
-
Åter i ekorrhjulet ! Åter härhemma ! Åter på sitt älskade kontor (märker ni den inlagda ironin eller hajar ni också nada) !
Men vad ligger då där om inte en regressionsanalys på Krokos förehavanden som rimlig surfpartner både för små och stora.
Ävensom ett litet tack från Bosse för den lilla ynnest att veta att Kroko flyger på nya äventyr.
Jadetmåjagsäga var ett bra tack!Ett kul tack! Vi garvade gott vi där på kontoret.För övrigt så har ni ju nu en tid vetat att Jimi is dead men hans själ lever självklart vidare bl.a i min senaste inköpta skiva Robin Trower : Go my way.
Nysläppt i konungariket Sverige.
Liksom Hellacopters senaste:Cream of the crap – där har ni nåt att bita i.Rocka röv som vi säger här i storstan.
Å sist men inte minst nysläppta Dream Theater: Six degrees of inner turbulence.
Jag sket i fettofenan och köpte mig musik istället !!
Hur går det för er i kylan ??
-
Just nu gäller Bourban Street med svenska Oceen Spirit. Den måste vara livsfarlig om man kör bil. Hörde också en fantastisk låt med ena halvan av Hansson De Wolf i ett TV program live helt klart surfinspirerad MÅSTE HA DEN.
Har lyckats konvertera Sony lurarna och MD:n till vattentätt så första repan blir med shysst musik på vattnet. Kanske Riddarfjärden.
/Bosse (Boogie Wonderland – Verdine)
Logga in för att svara.