Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tylösand Wave/Freestyle Cup -05!!!
-
men asså… ser ju inte ut att blåsa… har ni fixat stora fläktar?
-
vad händer om det inte blåser? tror inte jag orkar åka upp om det inte alls ser ut att blir nån vind.
//peter(kvalet)
-
Söndag ser prognosen bra ut inför. Nordvästlig riktning och den klassiska Tylösands-brisen blir en bra kombination. Vi tror på vind!
Mvh¨
/Rikard
-
Tävlingen kommer som det ser ut nu att äga rum på Söndagen. Mer info om tid och plats kommer under morgondagen. Däremot kommer det att grillas utanför surfshopen med start kl. 19.00 på Lördagen! Alla tävlingsdeltagare och anhöriga är välkomna! Efter grillningen går vi ut till Leifs Lounge i Tylösand där vi har arrangerat så att alla tävlingsdeltagare får rabbatt på inträdet!
Ni är välkomna!
/Rikard
-
Jag ser inte Henrik Ericsson den fetaste utav de alla ju!! Var e han? Vem ska representera Naish utan Henkan? Är Claes skadad? Och vad händer om man inte kan komma men inte säger till? Blir man diskad?
Peps
-
Hallo hallo hallo halo oooollla här e jag,klart att jag kommer, försökte skicka ett mail till rickard men tydligen har jag ju tummen mitt i …så det gick inte.Så nu annmäler jag mig här iställlet om det går bra, hej så länge.
-
Själklart är Henke välkommen! Vi har lagt till dig i listan nu ibland de inbjudna!!! Ses imorgon Henke…
/Rikard
-
Skepparmötet till kitetävlingen kommer att äga rum 12.00 imorgon Lördag!!! Förutsättningarna för sjöbris är lika stor imorgon som på Söndag. Blir det ingen vind innan 15.00 så går vi på afterbeachen ute på Tylösand med Live-musik, och så grillar vi efter det med start kl. 19.00 utanför Surfshopen.
Skepparmötet på Söndagen kommer att vara samma tid ifall det inte blir något på lördagen.
Hoppas alla kommer och har inställningen att det ska bli rolig helg, för det kommer vi ha!
Ses imorgon!
/Rikard
-
Vägbeskrivning för er som inte har varit på tävlingen föregående år:
Ni följer först skyltarna mot centrum när ni kör av E6. Sedan följer ni skyltarna ut till Tylösand. När ni kommer ut till Tylösand så håller vi till en 500 m längre ner på stranden från Hotel Tylösand. Ni kommer att se flaggor och tävlingsområdet när ni går ner på stranden. Lättast är att parkera på den stora grusparkeringen som finns nära stranden om man kör på vägen närmast stranden norrut en 500m från Hotel Tylösand. Därifrån är det bara att gå rakt ner till tävlingsområdet.
Hör av er om ni inte hittar!
0709-903896
/Rikard
Logga in för att svara.