Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
-
U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
zoolander svarade 21 år, 11 månader sedan 22 Medlemmar · 76 Svar
-
jag tror vi kommer få ringa snuten vid ett-två tiden, kommer bli måååååånga människor hehehe
-
Jag vill gärna redan nu i ett tidigt stadie Reda ut vem som kommer att fungera som min personliga Bärare efter att jag däckat, för inte har jag tänkt att missa nått..
Jag tror det blir du rambo höhöjag har tänkt vinna detta maraton och därmed basta
jag är redan så pass laddad att jag må öppna en folkis o sippa påfrid kompanjoner
Som ordförande i WCL har jag och mina undersåtar klubbat att nedanstående paragrafer gäller under hela vistelsen::#1: Om man Vistas i dessa korridorer där tillställningen för tillfället befinner sig så ÄR man skyldig att ta ett intag av ett minimum på 6 valfria drycker som dock måste innehålla en alkoholhalt på minst 5.0% i rasande takt..
annars är risken för direkt utkastning veelldigt överhängande…#2 sköter man sig inte skö(u)ter vi den.
#3 Alla damer tillfaller WCL.
#4 om WCL inte vill ha en specifik dam.. ordineras dessa ut till bäst behövande.
#5 bäst behövande är i regel någon i WCL.
frågor på detta ?
NÄHÄ ok
-
Svar till:
jaja smågrabbar ni får oxå pubishår nångång………

[/ QUOTE ] jaja, ni anonyma får också registrera er nån gång…
-
Svar till:
jaja smågrabbar ni får oxå pubishår nångång………

[/ QUOTE ]
Och du… ta’t lungt den andra kommer nog rammla ner snart oxå !
//Pan
-
Svar till:
Ööhh? Pluggar ni eller…
[/ QUOTE ]
vad är det ?? hört att några håller på med det.. men har oxå hört att det är en täckmantel så man kan gå på dom billiga Nationerna.. men jag har en Polare som har en SKAM operator i sitt student rum så det så kallade plugg behöver man inte stå ut med.. -
nu har det inhandlats öl så det räcker ett tag, jake det blev en låda bira till dig o madde möjligen lite spritus osså. 10 backar tre liter vodka o lite billit rötjut.
-
var just hos de danske och fyllde på med den fulaste fulöl som kan köpas för pengar
-
4 backar kosta 370 DKK ink panto skit, utan pant blire 44DKK för en back…sjukt billigt fan ett klipp ölen var ju go me…
-
ÅH FY FAAN!
Spriten då?
Faan.. Ska inte ni dra en sväng förbi norrland i vinter?
Och plocka med er lite sprit.. 😉
Logga in för att svara.