Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › UDS eller RECON och vad har slingshot?
- 
Svar till: 
 glk: hittade inget på varken surfcompaniet eller airushs hemsida…? patrik: förlåt om jag lät arg…märkte det nu. det blir nog recon med bypass. behöver en ny kite ändå. 
 gustav[/ QUOTE ] 
 If your looking for simple smooth ease in flying then look no further than a pulley bar. The simple action of the pulley allows the turning of a 4 line kite to move in the motion intended, this motion also increases turning response of the kite.The Power Glide bar is by far the hottest thing out in kiteboarding accessories. The Airush Power Glide bar is also made with our own designed pull-pull sheeting system, the only sheeting system that makes letting in and out in small increments a cinch. 
 Det enda riktigt bra säkerhets systemet diskuteras aldrig, och nästan ingen använder det, inklusive undertecknad, men det är hjälm och impact väst!
- 
Svar till: 
 Recon med ”Bypass” är inte något system för att göra 
 Handle Passes, sorry./M [/ QUOTE ] ok men pulley och bypass då? men om man gör tex en slimchance snurrar leashen in sig då? antar det? då är det kladd ändå… 
- 
Där är ingen reguljär leach på en pully bar! kan special montera en (farlig)! Mvh Bengt N http://www.skid.nu 
- 
pan, om du har en skiss eller ritning, så kan jag säkert fixa tillverkning av rostfria detaljer. 
 ring eller mail mig.
 0704282135
 sirgomeznr1@hotmail.com
 Thomas
Logga in för att svara.