Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing UDS eller RECON och vad har slingshot?

• nilsson

Medlem
    18 november, 2003 vid 17:08

Svar till:

glk: hittade inget på varken surfcompaniet eller airushs hemsida…?

patrik: förlåt om jag lät arg…märkte det nu. det blir nog recon med bypass. behöver en ny kite ändå.
    gustav

[/ QUOTE ]
    If your looking for simple smooth ease in flying then look no further than a pulley bar. The simple action of the pulley allows the turning of a 4 line kite to move in the motion intended, this motion also increases turning response of the kite.

The Power Glide bar is by far the hottest thing out in kiteboarding accessories. The Airush Power Glide bar is also made with our own designed pull-pull sheeting system, the only sheeting system that makes letting in and out in small increments a cinch.
    Det enda riktigt bra säkerhets systemet diskuteras aldrig, och nästan ingen använder det, inklusive undertecknad, men det är hjälm och impact väst!

• soulsurfers

Medlem
    18 november, 2003 vid 19:35
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2003 vid 21:17

Svar till:

Recon med ”Bypass” är inte något system för att göra
    Handle Passes, sorry.

/M

[/ QUOTE ]

ok men pulley och bypass då? men om man gör tex en slimchance snurrar leashen in sig då? antar det? då är det kladd ändå…

• anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2003 vid 21:25

Där är ingen reguljär leach på en pully bar! kan special montera en (farlig)! Mvh Bengt N http://www.skid.nu

• sirgomez

Medlem
    19 november, 2003 vid 07:12

pan, om du har en skiss eller ritning, så kan jag säkert fixa tillverkning av rostfria detaljer.
    ring eller mail mig.
    0704282135
    sirgomeznr1@hotmail.com
    Thomas

• pepa

Medlem
    20 november, 2003 vid 18:52

Gar skitbra att gora HP med bypass. Fraga… mig!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing UDS eller RECON och vad har slingshot?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.