Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ultimate statement of power. Fuel 2008
-
ultimate statement of power. Fuel 2008
Publicerad av lasurf på 22 juli, 2007 vid 11:28Kommer kring 15 aug
ring eller maila för mer info
lasurf@bredband.net
Tel 0418-14109larssa svarade 17 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Med tanke på att förra årets modell va så bra eller… haha .. Nörd!
-
Slingshot 2008 kan bli intressant, ny bräda lunacy custom av len10. Hoppas att den kommer i olika storlekar
http://kitemovement.com/2007/07/21/slingshot-lunacy/
+ en ny sle kite Slingshot rev som inte skall vara som link’en.
http://www.surface.no/forum/forum_posts.asp?TID=735
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2340607&postdays=0&postorder=asc&start=10+ fuel 08 mer depower=mer windrange?
Som sagt var hoppas att det kommer snart så att man får testa!
Som sagt var vet inte hur 07 fuel var men 06 fuel var grym!!
-
snygg bräda!
hur e SS nya brädor?
Har bara kört en -06 och gillade inte den jag körde iaf… -
@PimpinCrakk 399248 wrote:
Fuelen är och har alltid varit en av de absolut bästa kajtarna på marknaden för de som kan köra urkrokat.
-
Tell us about your quiver.
The quiver I’m riding are the best kites in the world, the new Fuel 2007. During last summer i worked together with Tony Logosz, Slingshot’s kite-designer. He came up with good proto-types were i helped with the tuning of it, what came out that was exactly the kite i need…It’s super smooth, i always know where my kite is…Gives me a good range, we improved this for sure big time if you’re comparing it with the 06 Fuel… /Ruben LentenFuel har alltid varit en jävla bra kite och hör sen!
Vem e det som e nörd egentligen? -
Spring inte och köp något nu…. North och de andra märkena lanserar sina 2009’or i oktober. 2010’orna kommer sedan i December… så man kanske skall vänta ända tills dess?
Fan, får en känsla av att det kommer att bli svårt att hålla reda på detta framöver?? -
Har faktiskt inte heller hört något dåligt om Fuelen 07. Vad är det du tycker va kasst?
-
@Larssa 399388 wrote:
Tell us about your quiver.
The quiver I’m riding are the best kites in the world, the new Fuel 2007. During last summer i worked together with Tony Logosz, Slingshot’s kite-designer. He came up with good proto-types were i helped with the tuning of it, what came out that was exactly the kite i need…It’s super smooth, i always know where my kite is…Gives me a good range, we improved this for sure big time if you’re comparing it with the 06 Fuel… /Ruben LentenFuel har alltid varit en jävla bra kite och hör sen!
Vem e det som e nörd egentligen?Jag håller med dig! men jag är en nörd, så det så!
-
Har jag missat nåt? Trodde att FUEL var den enda kitemodellen? Nu är jag mycket förvirrad?
Logga in för att svara.