Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Umeå surf imorgon fm (26e)

• Umeå surf imorgon fm (26e)

Publicerad av jakob_s på 25 oktober, 2005 vid 18:03

Vilka siktar på att ta sig ut imorgon ?
    Lillis och Ostligt ger ju sjukliga 90 grader i vinkel och vinden är jämnare än vid SV.

Vatten tempen är 4-5 grader kallare än sist (8 mot 12) så nu behöver man nog handskar och huva..(Har ni extra huva så lånar jag jätte gärna.)

Ses på vattnet.

drx svarade 20 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • drx

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 19:48

Hm, är nog färdigsurfat för min del, drog på mig en förkylning sist som fortfarande sitter i.. Men snart är det ju Pozo, siktar på att åka 21a dec cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 19:58

här uppe vid luleå snöar det nu isen lade sig -13 grader i morse, -2 nu.
    nollgradit i vattnet, dock varmt på torsdag igen enligt
    smhi 6 grader här och 9 grader i umeå.

• jakob_s

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 20:27

Aj då, trist..
    Det sliter när man kör hårt ett par dagar utan att låta kroppen vila.. wink.gif
    Fick sälv 6 dagar med 5,2 och då var mitt nedre (vänstra) bica fäste helt färdigt..
    Kul med Pozo. Blir det en längre vistelse eller ?

Annonym, jo det ska ju bli varmare framåt helgen.. Kommer bara solen fram nån gång också så blir ju surfet så mycket mindre ogästvänligt.

• drx

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 19:10

Nej blir bara 2 v, får se om man har tur kanske det blåser lite, är ju inte direkt bästa säsongen för vindsurfing i dec där. Men kanske tar med paraglidern och flyger lite annars om surfingen suger (eller dricker öl =)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications