Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Umeå surfare ?

• Umeå surfare ?

Publicerad av anonym-anvandare på 16 februari, 2002 vid 14:47

Aloha,

Jag är rätt ny i Umeå. Snart(relativt snart iaf) börjar väl säsongen här uppe! Jag börjar bli riktigt sugen att dra ut och windsurfa här! Jag har däremot ingen koll på var spotsen runt Umeå finns, det skulle vara skitkul om det fanns några här som drog ut och rippade i alla väder.
    (Jag var i kontakt på mail med nån/några förut, men har tappat era adresser). Har för mig att det ändå fanns några stycken som körde mycket här! Det vore roligt om vi kunde vara några som stack nu när det snart börjar dra ihop sig.
    Om det finns några surfare, skicka gärna ett mail, så kan vi kanske surfa tillsammans när det blir dags!
    Mvh / Mats
    maila på: forza98@yahoo.com

anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • johan-g

Medlem
    16 februari, 2002 vid 17:31

Osckså Umebo(1 år). Skitsugen jag med att surfa här uppe! Har iofs brädorna nere i söder…Men ska ta och köpa mig en bil, så till våren ska jhag nog ha prylarna här uppe. Har inte heller nån aning vart man surfar här uppe, så det vore kul om man fick nån likasinnad och leka loss med och spana in nya ställen.

/Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2002 vid 23:45

Aloha,
    Härligt! Underbart att det finns fler! Det ska bli en skitrolig vår om vi är några stycken som kör hårt så fort det blåser! Jag har inte heller mina grejer här ännu, men tar nog upp dom med buss eller bil snart.
    Eller, det blir nog bara seglen, jag körde av(!!) brädan ifjol och jagar just nu en ny bräda, letar efter en freestyle.
    Du kan väl maila mig så jag har din adress, så vi kan hålla lite kontakt, också börjar vi köra så fort vädret tillåter!
    Jag har mail: forza98@yahoo.com
    mvh / Mats

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications