Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Uncel Sam want you!!
- 

Uncel Sam want you!!
Publicerad av anonym-anvandare på 19 mars, 2004 vid 19:42Jag läste i senaste kiteworld att presidentkandidaten John Kerry skulle vara en inbiten surfare och att han var sugen på att börja med kitesurfing. Det kanske kan bli nått av det där landet!!
   anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar - 
			14 Svar

- 
han ÄR väl kitesurfare? har för mig jag sett bilder på han när han kitar
 - 
nä fan vad coolt! tänk er göran persson kita!! det vore respekt!
 - 
 - 
Var bara tvungen att kolla in KiteWorld, där står det:
Kerry’s always been a keen windsurfer and now says he’s getting in to kiteboarding,
ol’ news, men förbaskat relevant i alla fall, klart att killen ska bli president!Snygg bild förresten!
 - 
ursäkta jag hänger inte riktigt med här på steffo!
men den nyheten tål att upprepas iaf!
 - 
Varför är det värt att upprepas? Är du en av dem som gör att vi följer USA’s mönster i samhället?
 - 
Svar till:
Varför är det värt att upprepas? Är du en av dem som gör att vi följer USA’s mönster i samhället?
[/ QUOTE ]
E du?
 - 
Svar till:
Var bara tvungen att kolla in KiteWorld, där står det:
Kerry’s always been a keen windsurfer and now says he’s getting in to kiteboarding,
ol’ news, men förbaskat relevant i alla fall, klart att killen ska bli president!Snygg bild förresten!
[/ QUOTE ]
killen e liak mycke ässhöle som bush mothafukan anyway
 - 
Svar till:
[/ QUOTE ]
nej absolut inte jag är emot det mesta det där landet står för men jag tycker ändå att det är coolt att han kitar! sen tror jag att kerry är en gnutta mindre ond än bush men jag har inte så stor koll. men han är ju kitare iaf!!

Logga in för att svara.