Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Underbart är ”som vanligt” alldeles för kort!

• Underbart är ”som vanligt” alldeles för kort!

Publicerad av anonym-anvandare på 7 april, 2003 vid 13:16

Norrköping i Lördags var bara sååå bra, det konstiga är att
    man efter ett tag ”vänjer” sig vid att det är lite tryck på
    vinden, och man börjar med det sedvanliga gnällandet om att ”det börjar bli byigt” och liknande.

Hur släppt Simmer 4,7:a som helst och RRD 255:an laddad till max plaskandes ut med tokdrag och studsade som en flatmacka över vattnet, lyckades räkna 5-6 sekunder i luften vid de högsta studsen. Kändes efter ett tag som om adrenalinet rann ur öronen ett tag men fy fan vad skojjigt.

Tyvärr ganska ensam på vattnet men på väg in igen så upptäckte jag att det parkerat 15-20 bilar på parkeringen
    som tydligen tyckte det såg kul ut.

Alltid sköjj att kunna glädja någon speciellt med vissheten om att jag var den som hade roligast av alla! grin.gif

Gav hur nöjd som helst upp efter Ca: 1,5 timme då det började snöa/hagla lite väl mycket.

Om det bara varit 30 grader varmt och 25 m/s så att man
    kunde hållit på hela dagen istället så hade man kunnat dö i frid sedan.

Men men, det är bara att vänta på nästa tillfälle!

Må det komma snart!

Sverige är underbart!

calle_b svarade 22 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • calle_b

Medlem
    8 april, 2003 vid 09:54

Underbart va ordet! Låter hur glatt som helst. Själv sitter jag o små snörvlar efter den något kyliga premiären för ca 2 veckor sen.. Min publik under den lyckliga perioden bestod av sugna polare och säkert ett gäng mycket skeptiska pudlar med sura djursholmskärringar i följe. wink.gif

Men visst e det underbart, inget snack. Nu behövs det bara lite värme och mycket vind, så mår man bra sen!
    smirk.gif

Ha det gott!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications