Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › union…
- 
ok, verkar ändå vara många som kör med ultra.. var finns han som säljer dom? i fall man kan kolla på dem innan. 
- 
fast om man tar bort dom där extra banden i ultra så är det ingen skillnad på ultra och union. 
- 
Det kommer kun an på hvilket år ultra bindingen er fra. Men på de siste ultraene er jo også entryen gjort bedre. Ellers freddan? alt vel? noe æksjen? 
- 
jorå, d e la gött… köpte biletter till mexico igår… själv då?! blir det nå åka av i vinter eller? 
- 
ultran är helt ny och ja kan beställa den till dej.. den är blå och helt ny du kan få den för 1600:- vetej vilken årsmodell det e men helt ny e det iaf.. 
- 
Jag har inga problem att komma i mina L-Unions med mina 42,5-fötter. Lite värre att komma ur dock. 
- 
Svar till: 
 jorå, d e la gött… köpte biletter till mexico igår… själv då?! blir det nå åka av i vinter eller? [/ QUOTE ] Jasså du du dra till mexico lill fi**an! gött jag e i Costa rica då hur länge ska du/ni vara där 
- 
NNNEEEEJ INTE HAN! haha.. d blir bara 2månder, mitten på feb till mitten på april.. när, vart, hur och varför ska du då?! fan du får glida över till mähikko så vi kan bajsa ikapp igen! 
- 
Det blir lite varstanns i CR. tre månader, vågsurf e det stora kapitlet men sen annat äventyrligt. tror inte det blir nån mex för mig dess värre… vad ska ni hitta på 
- 
asså…jag vet inte riktigt…haha, sjukt oplanerat faktiskt…men jag landar i MC den 18feb..hehe.. om det är nån som vet värsta bästa stället i mexico så är det läge hosta upp d nu… 
- 
Svar till: 
 ultran är helt ny och ja kan beställa den till dej.. den är blå och helt ny du kan få den för 1600:- vetej vilken årsmodell det e men helt ny e det iaf.. [/ QUOTE ] ok. ska tänka på det, så jag hör av mig om det blir nått.. 
- 
Svar till: 
 asså…jag vet inte riktigt…haha, sjukt oplanerat faktiskt…men jag landar i MC den 18feb..hehe.. om det är nån som vet värsta bästa stället i mexico så är det läge hosta upp d nu… [/ QUOTE ] Sluta låt så jevla tuff, du ska ju fan åka med tjejen!!! 
 Dessutom ryktas det om att du inte fick ha med nån sån där kajt…
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 asså…jag vet inte riktigt…haha, sjukt oplanerat faktiskt…men jag landar i MC den 18feb..hehe.. om det är nån som vet värsta bästa stället i mexico så är det läge hosta upp d nu… [/ QUOTE ] Sluta låt så jevla tuff, du ska ju fan åka med tjejen!!! 
 Dessutom ryktas det om att du inte fick ha med nån sån där kajt…[/ QUOTE ] käften din inavlade jävla öbo, alla vet att jag är tuffast! d e sen gammalt… 
- 
ganska billiga (nya) bindningar säljs på blocket,… Liquid Force Element (2399:-) Pris 1200:- 
 Liquid Force Sphynx (3999:-) Pris 2000:-
 Liquid Force Omni (1899.-) Pris 950.-
 Liquid Force Alfa (2899:-) Pris 1450.-
 http://www.liquidforce.com/binding_main.htmhttp://www.blocket.se/view/6715691.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0 sphynx ser goa ut… 
Logga in för att svara.