Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Uppdatering av resultat på swespeed?

• culing

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 08:34

Här kommer lite bilder tagna av Kjibbelito!

• dala-lama

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 12:35

Av den lilla enkla anledningen att jag körde runt m inspelningen avstängd i min gps så finns inga spår Dala Lama som annars hade lite över 32 i displayen!
    Inte illa för en nybörjare på 67 pannor om man får säja det själv, men jag fastnade ju inte på nåra bilder heller så det kanske bara va en dröm….
    Per

• imported_macts

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 12:53

fan, jag kom inte heller med på kort….jag som åkte och höll in magen hela tiden!

• 40knots

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 13:17

Jag ser att det finns personer med NP race segel. Vad för storlek är det dom kör med i bilderna och är dom bra för speed?

• Oregistrerad

Gäst
    21 augusti, 2007 vid 13:24

@40knots 407433 wrote:

Jag ser att det finns personer med NP race segel. Vad för storlek är det dom kör med i bilderna och är dom bra för speed?

????
    BÄST!

• kinetic

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 13:32

Haha…Ser ut att vara segel runt 7 kvadrat…Inget fel på NP, fast Severne e ju några snäpp grymmare…men grymmast e GUN Mega XS, kolla in mastfickan så vet du hur ja menar*haha*

• jester

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 13:44

Man kan väl säga så här: I stort sett alla race-segel som finns idag är tillräckligt bra för dom flesta av oss… NP är helt klart med i den gruppen.

• imported_macts

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 13:49

@Jester 407446 wrote:

Man kan väl säga så här: I stort sett alla race-segel som finns idag är tillräckligt bra för dom flesta av oss… NP är helt klart med i den gruppen.

På bilderna finns: Pär Cullin: NP RS Racing 6,7 (typ dryga 80 kg), Nik Lundberg RS6 6,2 (typ 75 kg), Micke GetWet Naish Stealth 6,5 (typ 85-90 kg).
    Själv körde jag Naish Stealth 7,0 och väger runt 105 kg, men fastnade inte på bild…

• jester

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 16:29

Du e för snygg för att fastna på bild, Mac…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Uppdatering av resultat på swespeed?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.