Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Uppdatering av resultat på swespeed?
- 
		Uppdatering av resultat på swespeed?Publicerad av culing på 21 augusti, 2007 vid 08:26Det finns inga resultat från 08-cup från i torsdags? jester svarade 18 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Av den lilla enkla anledningen att jag körde runt m inspelningen avstängd i min gps så finns inga spår Dala Lama som annars hade lite över 32 i displayen! 
 Inte illa för en nybörjare på 67 pannor om man får säja det själv, men jag fastnade ju inte på nåra bilder heller så det kanske bara va en dröm….
 Per
- 
fan, jag kom inte heller med på kort….jag som åkte och höll in magen hela tiden! 
- 
Jag ser att det finns personer med NP race segel. Vad för storlek är det dom kör med i bilderna och är dom bra för speed? 
- 
OregistreradGäst21 augusti, 2007 vid 13:24@40knots 407433 wrote: Jag ser att det finns personer med NP race segel. Vad för storlek är det dom kör med i bilderna och är dom bra för speed? ???? 
 BÄST!
- 
Haha…Ser ut att vara segel runt 7 kvadrat…Inget fel på NP, fast Severne e ju några snäpp grymmare…men grymmast e GUN Mega XS, kolla in mastfickan så vet du hur ja menar*haha* 
- 
Man kan väl säga så här: I stort sett alla race-segel som finns idag är tillräckligt bra för dom flesta av oss… NP är helt klart med i den gruppen. 
- 
@Jester 407446 wrote: Man kan väl säga så här: I stort sett alla race-segel som finns idag är tillräckligt bra för dom flesta av oss… NP är helt klart med i den gruppen. På bilderna finns: Pär Cullin: NP RS Racing 6,7 (typ dryga 80 kg), Nik Lundberg RS6 6,2 (typ 75 kg), Micke GetWet Naish Stealth 6,5 (typ 85-90 kg). 
 Själv körde jag Naish Stealth 7,0 och väger runt 105 kg, men fastnade inte på bild…
Logga in för att svara.