Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittad kiteboard

• niklas82

Medlem
    8 juli, 2006 vid 10:08

är det råspont med fyra 2tums spik i, så är den min. Ta in den för den är inte impregnerad.

• krillan82

Medlem
    8 juli, 2006 vid 16:56

Hejsan… Känner en kille i Lund som blev av med sin ungefär då… han hade inte tillgång till någon data nu, men hans nummer är0737859632. Han heter Fredrik.

• ric

Medlem
    8 juli, 2006 vid 22:58

fan blev så förbannad idag, körde på en stor jävla insjö en bra bit ut från stranden, sideshore vind. tappade kant o fick en sjuhelvetes fart, överriggad med PD 14. satte mig i en våg stallade ur roterade 7 varv o blev draggad ca 30m tappade givetvis brädan i detta kalas. tog mig till land lade draken i vassen o spanade.
    letade i en o en halv jävla timme efter brädan, polaren hittade den efter 5 minuter en bit in i vassen då jag nästan gett upp o börjat bära tillbaka sakerna.
    hade fet tur idag. nästagång får någon fjantig moppekille tag i något han inte har mer vett än att slå sönder =( borde kanske märka brädan med namn o nummer dock. det kan vara en mormor eller någon av de där från generationen ”detta är inte mitt” som hittar den.
    konstigt att det där ”ärlighet varar längst” man hört så ofta som liten inte verkar gälla längre. ”blås alla man kan tjäna på” stämmer bättre i nuet tror jag.

jävla fylle dravel det blev.

hej på er

• eddie

Medlem
    9 juli, 2006 vid 08:16

Vad är det för data han inte har tillgång till?
    Dator Dator Dator Dator?

• fredde

Medlem
    9 juli, 2006 vid 08:20
    Eddie wrote:
    Vad är det för data han inte har tillgång till?
    Dator Dator Dator Dator?

Kryp till baka till sängen istället för att sitta här och klanka ner på folk!

• eddie

Medlem
    9 juli, 2006 vid 08:29

Seså putte…
    😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upphittad kiteboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.