- 
		Upphittad tröjhuva ParkvägenNiel pryde sak låg och blåste i vinden så jag tog hand om den så slapp det bli bitleksak för hund. Vem vill ha den? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Upphittad tröjhuva Parkvägen
Niel pryde sak låg och blåste i vinden så jag tog hand om den så slapp det bli bitleksak för hund. Vem vill ha den?
Va bra ! Den är min. I alla fall om den är av neopren. Bor i Göteborg, men var i skåne i helgen. Kommer snart ner igen . Kan du hålla den till dess ? Du kan väll svara via personligtmess.
När dom ändå är på tal. Skulle vilja ha en, inte för att den som du hitta är min. Men såg dom i SP katalog, skulle ju vara perfekt under 4/3:an till hösten då det sipprar in lite vatten i dragkedjan å runt halsen. Funkar dom bra att ha under dräkten?? Med tanke på att dom bara är 2mm och ja menar den modellen utan ärmar.
Funkar utmärkt under dräkten. värmer bra men lätt att glömma…tydligen.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Upphittad tröjhuva Parkvägen
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.