- 
		upphittat i rågelundTja , när vi lämnade rågelund idag låg det ett par kvarglömda handskar samt en pump… Grejjorna återfås mot beskrivning, eller genom att låta väldigt trovärdig. tel: 0737-838186 Mvh 
 Micke
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › upphittat i rågelund
Tja , när vi lämnade rågelund idag låg det ett par kvarglömda handskar samt en pump…
Grejjorna återfås mot beskrivning, eller genom att låta väldigt trovärdig.
tel: 0737-838186
Mvh
Micke
Du sprider ju dina grejjor som hundar markerar revir 🙂
Pumpen, den röda, är ju din pucko:) Var förbi där en sväng igår och lämna tillbaka den… tack för lånet, hehe:)
Bara för att återställa balansen så plockade jag med en kvarglömd bom idag… Finns i göteborg nu om någon saknar.
Ahhhh , var det min pump… 🙂 tyckte det var lite skumt att någon hade glömt sin pump ovanpå min väska 🙂
Tack !
Synd att du inte stannade en stund så man fick tjöta lite, fast vi syns väl i A-bay i sommar ändå…
Ha det gött.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › upphittat i rågelund
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.