Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Upphittat vid Torkelstorp 8/3
-
Upphittat vid Torkelstorp 8/3
Publicerad av andersbq på 9 mars, 2008 vid 12:08En neopren rash med integrerad huva, en fingerhandske, en mössa.
debkausf svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Tack:-)!
Är neoprene rashen med huva en svart NP med ”silvergummi” på insidan så är det med största sannolikhet min. Ska kolla om det kan vara min vante också….har dom där svart/grå tumvantarna med vita räkan och SNP, PNS eller vad de nu heter…
Var kan jag hämta?
Jag har mobil:
0706695030Fick lite bråttom iväg p g a min käre lille son o s v….
-
Finfint, jag glömde en finderhandske (torr) samt en huvväst. Jag tror att jag hade lagt grejerna på räcket mot båtarna (mitt för stolpen med skepparkransen). Fick du med dig två kardborreband av två olika fabrikat också ?
mvh
Anders 0733-614995
-
@Anders Lenning 450835 wrote:
Finfint, jag glömde en finderhandske (torr) samt en huvväst. Jag tror att jag hade lagt grejerna på räcket mot båtarna (mitt för stolpen med skepparkransen). Fick du med dig två kardborreband av två olika fabrikat också ?
mvh
Anders 0733-614995
Japp, jag har rubbet plus en stickad mössa. Och märket är Sola på västen, inte NP.
-
@Anders Lenning 450835 wrote:
mvh
Anders 0733-614995
Det är nog frälsarkransen du menar….
Skepparkrans är något helt annat. 🙂 -
Hepp!
Jag har hittat min huv-väst och handske MEN saknar fortfarande min HP-leash som försvann förra fredagen i Apelviken inkl en ordentlig karbinhake modell ”klättersele”….
Någon?
Fick lite bråttom iväg p g a min käre lille son o s v….[/quote]above_the_law;450828 wrote:Tack:-)!
Är neoprene rashen med huva en svart NP med ”silvergummi” på insidan så är det med största sannolikhet min. Ska kolla om det kan vara min vante också….har dom där svart/grå tumvantarna med vita räkan och SNP, PNS eller vad de nu heter…
Var kan jag hämta?
Jag har mobil:
0706695030 -
@above_the_law 450828 wrote:
Tack:-)!
Var kan jag hämta?
Jag har mobil:
0706695030Fick lite bråttom iväg p g a min käre lille son o s v….
Stackare! Har du några prylar alls kvar!!?
Logga in för att svara.