Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppiggande eller deprimerande?

• ola-h

Medlem
    14 februari, 2007 vid 11:35

Hittade den glada överaskningen i min iTunes igår eftersom det visade sig att jag sedan Aloha Classic prenumererade på videos från JP. Grym segling och stå-upp.

• vinta_kestrel

Medlem
    15 februari, 2007 vid 09:57

Tack för tipset Ola! Nu prenumererar jag också 🙂 Har min iPod 80GB monterad i bilen med en Dension iceLink. Har rippat min Lars Petersen’s ”Freestyle”-DVD och delat upp i resp trick. Då iPod’en är full av de olika tricken. Funderar på att köpa två NextBase-skärmar till ungarna i baksätet cokså, så jag kan indoktrinera de med surf varenda morgon man kör till dagis… 😉

• adde

Medlem
    15 februari, 2007 vid 10:00

@Vinta_Kestrel 365214 wrote:

Tack för tipset Ola! Nu prenumererar jag också 🙂 Har min iPod 80GB monterad i bilen med en Dension iceLink. Har rippat min Lars Petersen’s ”Freestyle”-DVD och delat upp i resp trick. Då iPod’en är full av de olika tricken. Funderar på att köpa två NextBase-skärmar till ungarna i baksätet cokså, så jag kan indoktrinera de med surf varenda morgon man kör till dagis… 😉

continentseven har nog alla trick som ipodvänliga filmer också!

• vinta_kestrel

Medlem
    16 februari, 2007 vid 15:36

Das stimmt, men de blir av sååå mkt bättre kvalitet när man rippar sin egen DVD och styckar upp den. Dessutom har ju Lars Petersen betydligt bättre filmning än Continent7. Jag började nämmligen ladda ner deras, men insåg sedan att många av tricken är filmade på för långt avstånd, eller hade andra begränsningar. Så då rippade jag. Suverän kvalitet och man kan visa arbetskompisarna på väg till lunch att man verkligen är så knasig som de tror att man är… 😉

• mbkpeter

Medlem
    19 februari, 2007 vid 19:11

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppiggande eller deprimerande?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.