Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Uppiggande eller deprimerande?
-
Uppiggande eller deprimerande?
Publicerad av mbkpeter på 14 februari, 2007 vid 11:20mbkpeter svarade 18 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Hittade den glada överaskningen i min iTunes igår eftersom det visade sig att jag sedan Aloha Classic prenumererade på videos från JP. Grym segling och stå-upp.
-
Tack för tipset Ola! Nu prenumererar jag också 🙂 Har min iPod 80GB monterad i bilen med en Dension iceLink. Har rippat min Lars Petersen’s ”Freestyle”-DVD och delat upp i resp trick. Då iPod’en är full av de olika tricken. Funderar på att köpa två NextBase-skärmar till ungarna i baksätet cokså, så jag kan indoktrinera de med surf varenda morgon man kör till dagis… 😉
-
@Vinta_Kestrel 365214 wrote:
Tack för tipset Ola! Nu prenumererar jag också 🙂 Har min iPod 80GB monterad i bilen med en Dension iceLink. Har rippat min Lars Petersen’s ”Freestyle”-DVD och delat upp i resp trick. Då iPod’en är full av de olika tricken. Funderar på att köpa två NextBase-skärmar till ungarna i baksätet cokså, så jag kan indoktrinera de med surf varenda morgon man kör till dagis… 😉
continentseven har nog alla trick som ipodvänliga filmer också!
-
Das stimmt, men de blir av sååå mkt bättre kvalitet när man rippar sin egen DVD och styckar upp den. Dessutom har ju Lars Petersen betydligt bättre filmning än Continent7. Jag började nämmligen ladda ner deras, men insåg sedan att många av tricken är filmade på för långt avstånd, eller hade andra begränsningar. Så då rippade jag. Suverän kvalitet och man kan visa arbetskompisarna på väg till lunch att man verkligen är så knasig som de tror att man är… 😉
-
Logga in för att svara.