Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Utförsäljning i Hammarby
-
Utförsäljning i Hammarby
Publicerad av anonym-anvandare på 30 september, 2000 vid 17:48Bunk i Hammarby har utförsäljning i helgen,dom brydde sig inte så myket om priser o sånt allt skulle bort sa dom , jag köpte ett north segel av 99 års modell för 800 kr ,ett tipps åk dit i morgon söndag det är deras sista rea dag.
anonym-anvandare svarade 24 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Är det inte konstingt att ett företag som rear stort inte lägger in en notis om det på konfen eller skaffar sig en skaplig hemsida där man kan meddela sådant. Jag ringde dit för några veckor sedan för att komma med på deras mailinglista men inget hände….men vill dom inte sälja så ok då.
/M
-
Om du går in på http://www.pasport.nu och registrerar din mailadress så får
du utskick när/om det blir aktuellt igen. -
Har aldrig hört talas om PA Sport här på konfen eller någon annan stans. Att skicka e-mailen via deras hemsida funkade ju inte.
-
Grattis man brukar bli nöjd med North segel.
Vilket North var det, och hur var skicket ?? -
Är det bara jag som tycker att det här inlägget luktar smygreklam…..
-
NEJ totalt ointressant……….känns säkert jättebra att köpa grejer där…
-
Det var ett iq race 4,6 99 års ny skick , pga storleken var det mycket svår sålt där av det låga priset!
-
Tråkigt att du inte får våra mail,ring mej på 0510/216 30 så fixar vi så du i fortsättningen får våra mail. mvh Pa
-
Bunk säljer väl bara megascene.nu grejer dvs inte North. (Förutom beggade, tävlings prylar?)
Så det är väl knappast North reklam….Personligen har jag väldigt bra erfarenheter av ’PA-Sport’, den (i tråden här under) som inte hade hört talas om dem har missat något.
mvh Martin
-
Jag kan bara säga att jag vet ingen som kan konkurrera med PA när det gäller pris och skön service. Jag köpte ett Naish segel i våras. En latta sprack och jag bytte seglet mot ett nytt rätt av utan krångel eller tjafs. Köpte en bic Saxo265 –99 (Ny) med fena och stroppar under utförsäljningen i Hammarby i helgen. Listpris är 8000:- jag gav 2700:-. Finns ingen som kan slå det tror jag.
Logga in för att svara.