Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Utlottning av Turbolauncher !

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:20

Svar till:

Svar till:

30% längre tid att rigga med en Northbar det låter ju inte bra Eddie jag trodde att dom systemen var lika varandra.

[/ QUOTE ]

Systemen är identiska (samma patent tror jag tom) och det tar längre tid.
    Du kanske skulle haft 8 linor… då hade det ju aldrig någonsin varit risk för trassel… Eller?
    smirk.gif

[/ QUOTE ]
    Nej det tar inte längre tid.
    8linor ja va skall man säga!
    Jösses!

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:22

Y mecket är ju klockrent 5e linan kan man ju vara utan men varför ha 4 linor när det egentligen räcker med 3?

• backe

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:36

Svar till:

ONELINE grabbs!

Säger det en gång till ONELINE.

Inget Y meck bara en 5:e lina.

/H

[/ QUOTE ]

Det va redan för några år sedan när debatten stod mellan 2 å 4 linors som nån dude svarade på frågan i nån tidning att han helst körde sin oneliner på stranden. Tror det va i Kiteboarder 2001 nån gång…

Jag kan linda upp mina linor på bommen, så slipper man knö ner dom i fickan så att dom trasslar, eller hur ni nu gjort innan superstånkern kom?

• surfmc

Medlem
    16 juni, 2005 vid 17:56

Klicka här för bilder från Onsdagens test av Turbolaunchern.

Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.

• gugge

Medlem
    16 juni, 2005 vid 21:10

Varför ens 3 linor när man kan köra LiftAss!

Helt otroligt, lite svårt att förklara bara!

/H

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 22:17

Ja Liftass är ju i en klass för sig men det är ju inget för vem som helst!
    Det skall vara avancerade kiteare till dom, riktigt grymma grejor di däringa Liftasss!

• surfmc

Medlem
    17 juni, 2005 vid 07:02

Svar till:

Jag kommer vara i Apelviken i morgon förmiddag en stund, till ca 11-13, Turbolaunchern finns med om någon är intresserad av att se hur den funkar.

[/ QUOTE ]

Hoppar dagens besök i Apelviken, visar gärna en annan gångom någon är intresserad, skickar ett personligt medd i så fall.

• surfmc

Medlem
    20 juni, 2005 vid 11:51

Då finns det 7 platser kvar i utlottningen, när de är fyllda så får någon en TURBOLAUNCHER !!! Så är du intresserad så anmäl dig genom att klicka här NU !!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications