Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad är en dag i Encuentro?
- 
		Vad är en dag i Encuentro?Publicerad av hugeo på 12 mars, 2006 vid 00:44Istället för Milles Roxen ger vi er Encuentro stället där det händer, sjukt nice mackan svarade 19 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
HugeO wrote:Istället för Milles Roxen ger vi er Encuentro stället där det händer, sjukt niceHaha Ja, för de av er som inte redan viste det så är EH en biljett till evig rikedom med 25 grader celcius och 9,9 till 10,1 sekundmeter året runt. 
 Det är skillnaden det :laugh: :laugh: :laugh:Ni har det gött ser jag i alla fall. Sköna bilder som vanligt! 
- 
jäkligt snygga bilder.. som alltid. 
 har ni retat penntrollet så mkt att han har klippt sig?
- 
synd.. annars hade jag kunnat filma honom å säga att de e jag som rippar. vem vill han likna nu istället då? 
- 
victoria wrote:mmmmm luddeeee
 sluta lunarbruden! nördigt!mmmmmm hugooooooo <3 
- 
zoolander wrote:victoria wrote:mmmmm luddeeee
 sluta lunarbruden! nördigt!mmmmmm hugooooooo <3 men kom igeen 
- 
jävla gött va det jävla jävla och ida blir det tripp till feeeta waves. och plattvatten för den som vill ha de 
- 
Tack för alla goa bilder det ser verkligen bra ut. 
 Ha det
 Roger Ö
- 
ooo låter som ni har det jubbet gubbar!! längtar lite om jag ska va ärlig, men ser ut som det dröjer ett par år innan man har tid/råd att åka till cabs… får bli oz och indo för mackan närmsta tiden har det dock jevligt fint här. sjukt go 3timmars afterschoolsession i dag med 11an och min nya 5’10” fisk i vågorna ringer er po skypen en dag fast vi e ju aldrig vakna samtidigit kläänns det som.. kommer till svea några veckor runt midsommar BTW 
Logga in för att svara.