-
Vad döljer sig under ytan….
Jag tänkte att alla nybörjare och alla andra som tar upp orimligt med plats på vattnet skulle kunna begrunda följande artikel…
Klicka här
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad döljer sig under ytan….
Jag tänkte att alla nybörjare och alla andra som tar upp orimligt med plats på vattnet skulle kunna begrunda följande artikel…
Klicka här
inbitna o erfarna surfare kan bortse från ovan eftersom ni ändå bara surfar på steffo! 
salongsberusad o glad här ska skrivas 
min farfar fångade faktiskt en brugd i sitt makrillgarn för ca 25 år sedan. det var utanför hafsten på orustsidan av farleden. (det ligger nästan rakt under sunsandsviksbron som för övrigt förbinder orust med fastlandet, norra orust) han fick upp den i ekan och rodde hem det ca 3 meter stora djuret. men ska man se det hela som en risk…( även om ditt inlägg säkerligen var seriöst i att skrämma någon) löper man ju klart större risk att ett tåg kör på en än att dö av en haj attack på västkusten (sverige)..
skulle bara ha en liten allvarlig stund i min förövrigt trevliga fylla.. skål på er o ha en trevlig lördagskväll.. hoppas ni e me på att det blåser lite på vänern i morgon!! 
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser