-
Vad f…….n hände…
med vinden idag, onsdag… själv börjar jag ruttna på dessa bom-körningar.
Var det någon som fick köra eller var det bara jag som satt på stranden hela dagen ha ha
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad f…….n hände…
med vinden idag, onsdag… själv börjar jag ruttna på dessa bom-körningar.
Var det någon som fick köra eller var det bara jag som satt på stranden hela dagen ha ha
Jag riggade upp när det gässade för fullt. Kryssade 3-4 ggr i bra vind sedan total stiltje i 45 min. Därefter planingsvindar i en kvart eller så sedan åter total stiltje i minst en timme…
Kan meddela att det är vääääääldigt svårt att komma tillbaka till stranden om det inte blåser någonting 🙂 Sedan när det blåste upp till minst 0.1 m/s så gick det.
Ja, va fan hände egentligen…?
Åkte ut till Görväln vid 16.30 då observationerna visade NW med bra tryck. Väl där kom regnet och jag satt ensam och väntade på vind + sol. När regnet avtog väntade jag ca 30 min till men drog sedan vid 18-tiden då vattnet fortfarande var spegelblankt… Väl hemma drog ju ”förstås” vinden igång…
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser