Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad hände med Gun sails brädor ??

• Vad hände med Gun sails brädor ??

Publicerad av Knatte på 23 januari, 2007 vid 15:15

Vad hände med Gun sails brädorna ? De hade ju problem med någon årsmodell, men skulle ju återkomma nästa år. Vilket inte har hänt.
    Marco Copplello shapar ju brädor och säljer under eget märke HTS.

Vilket som förövrigt har snudd på världen sämsta hemsida. Snacka om att överarbeta en hemsida och gör den för komplicerad. Fick öppna den i både Firefox och IE flera gånger för att hitta fram till själva brädorna:blush: 😀

http://www.htsboarderdivision.com/start.php
    Inte för att jag saknar Gun sails brädorna, utan är bara nyfiken på vad som hände:wink:

jomensaatt svarade 18 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jomensaatt

Medlem
    23 januari, 2007 vid 15:35

Hehe, jag vet inte hur du gjode för att inte hitta brädorna, men det var ju bara att klicka på ”skip to boards” när grafiken började visas. Vips fick man välja om man ville till windsurfbrädor eller kite mm. Hur enkelt som helst. 😉

• Knatte

Gäst
    23 januari, 2007 vid 17:53

@JoMenSåAtt 361545 wrote:

Hehe, jag vet inte hur du gjode för att inte hitta brädorna, men det var ju bara att klicka på ”skip to boards” när grafiken började visas. Vips fick man välja om man ville till windsurfbrädor eller kite mm. Hur enkelt som helst. 😉

Inte om man har Firefox i alla fall. Jag hade inga val att göra, eller rättare sagt inga alternativ var klickbara i min dator i alla fall:grin: (fast min dator har ju mycket skojigt för sig..)

• jomensaatt

Medlem
    23 januari, 2007 vid 19:48

Okej, själv har jag fasnat i microsofts eländiga fälla… men det funkar ju iaf. 😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications