Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad har hänt på steffo???
- 
nääää … inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo, 
 pöjkar å töseriaf från min sida 
 mitt nyårslöfte
- 
Svar till: 
 märkligt.. kille som e en jäkel på automatmopeder, [/ QUOTE ] efter som jag gillar motorer så vill jag bara fråga en sak till er som HAR bil och körkort HUR FAN KÖR FOLK? KÖPT KÖRKORTET ELLER? Den frågan ställer jag mig själv varje dag i trafiken. I och med att jag skriver detta kommer med största sannolikhet flera av er som eventuellt svarar att skriva: ”men du själv då…är du kungen på vägen”, eller ”är du bäst på att köra bil eller”. Det är inte det allt handlar om, och jag säger inte att jag är bättre än ALLA andra, men nog fan KAN jag köra bil och jag KAN trafikregler och hur man beter sig i trafiken. Varför… 
 *kör vissa 50 på 70 sträckor, och sedan när det blir 50 så kör man i 70? Har flertalet gånger varit med om detta…
 *varför bromsar folk tvärt utan att ha något att bromsa för?
 *varför blinkar inte folk när de ska svänga? Sedan blir de irriterade när man visar att de ej har blinkat…
 *varför kan man bli omkört av en fartdåre, som sedan lägger sig framför och bromsar så att man själv får ligga 10-20 km/h under hastighetsbegränsningen?
 *varför ska ALLA tvärbromsa i södergående på motorvägen bara för att en trafikolycka har inträffat i norrgående? Ser man inte att det är ett stort räcke emellan norr och södergående? ALLA är så jävla nyfikna att de nästan själva orsakar en ny olycka…
 *varför ska folk ligga i häcken på ens bil och stressa som fan, trots att man håller hastigheten? Även fast det är helt fritt att köra om på den långa raksträckan så ska det stressas…Har markerat genom att trycka till så att bromsljuset tänds, för att de ska hålla avstånde, men då blinkar de med helljuset och kommer snart upp i häcken igen…
 *Varför börjar folk helt plötsligt gasa när man ska köra om? De kan ha legat i 70-75 på 90 sträcka en bra stund, men så när man väl har fri sikt och raksträcka och ska göra en omkörning så märker man hur de gasar…vill de att man ska fronta, eller?
 *varför kör inte folk när rödlyset slår om till grönt? Vi kan ha haft rött i flera minuter, men när det väl blir grönt så kan det ibland ta 10-15 sekunder innan första bil börjar rulla…VARFÖR????????????? Jag kan rabbla upp hur mycket som helst. Frågan kvarstår, köper folk körkortet på postorder eller mutar de bilskoleläraren? 
- 
jag tror fortfarande BOW kites är skit until proven otherwise. så desååå, NOVAN E SKIT, CABRINHAN E SKIT. är EHn skit lovar jag att säga det mä… gå o dö din lilla runkbulle 
- 
är du allvarlig är du den roligaste människa jag vet!!!!!!!!!! 
- 
Svar till: 
 är du allvarlig är du den roligaste människa jag vet!!!!!!!!!! [/ QUOTE ] 
 den där kommentaren känner jag igen…
- 
aha, det var den gamla räven… tyckte väl att jag kände igen det… 
- 
felet för dig verkar vara att du är för feg i trafiken. 
 Svaret på alla frågor är enkel. Du prejar personen i fråga av vägen, hoppar ur bilen och nitar honom/henne!
 Har du bara en tillräckligt gammal sleden bil behöver du inte ens preja gubben utan han får en hjärtattack bara han ser rosthögen närma sig hans fläskiga merca.
- 
volvon går som ett skott, som den alltid gjort å pjott går bättre å bättre.. snart e de surfdags igen!! 
- 
varfaen e du nånstans pjott??. o jonaish e du störd eller?.. ( en allvarlig fråga).. eller e du bara jevligt ensam och söker uppmärksamthet.. fan prova lunarstorm. eller ring bris eller nått det kanske hjälper.. . 
Diskussionen ‘Vad har hänt på steffo???’ är stängd för nya svar.