-
Vad har ni för planer för nästa vinter?
Vart sticker boysen o damerna nästa vinter?
Va har ni för planer?
För budget?För mig lutar d nog att åka tillbaka t El Yaque men att ta en månad på Caberete också.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad har ni för planer för nästa vinter?
Vart sticker boysen o damerna nästa vinter?
Va har ni för planer?
För budget?
För mig lutar d nog att åka tillbaka t El Yaque men att ta en månad på Caberete också.
Vi funderar på El Yaque också men får se hur det blir med ekonomi och ledighet. Det kanske blir Garda med bilen lite senare istället.
Vi har börjat snacka Maui.
Vore riktigt trevligt att fly fältet i början av
vinterh-vetet.
Spara, spara spara
Håller mig hemma och ska försöka köra året om. Det blåser ju så bra på vintern. Det är så skönt att vindsurfa då man har svårt och andas p.g.a. kylan 
Resmål: Väddö & Torö
Budget: 200 kr i soppapengar
[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/Steffos/Bilder/DSC00013.JPG[/img]
tjena,
vi e ett gäng som är inne på El Yaque, typ jan-apr eller nåt i den stilen…har du tips på hur man smidigt fixar billigt boende, vilket resebolag som är bäst när man ska ta med grejer, lufthansa? (måste man åka via Caracas?) etc så tveka inte att delge detta!
/Fredrik
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser