Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad har underbara Anna sparre for e-mail?????

• Vad har underbara Anna sparre for e-mail?????

Publicerad av anonym-anvandare på 22 maj, 2003 vid 17:40

Tack for gulliga svar pa min enkla fraga! Anna du ar en stjarna, an sa lange har jag bara en drake for det ar det enda jag behover har nere. Ska fa min nya skoop2 om tva veckor. Jag har testat den nya EH draken och den ar ocksa grym men jag ar trogen till Takoon. Hoppas kanske fa spons men det undrar jag om du Anna kan hjalpa mig med… for att veta vem som ar leverantor. Jag tror att det ar Megascene. Bilder kommer snart, det maste bara bli vind igen. Anna du kan val skriva ett mail till mig nar du kan… tar jag det over steffo sa far jag som du markte sist otroligt god info fran andra skribenter.
    Kram till er alla anda!
    Kickanen@hotmail.com

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • huber

Medlem
    22 maj, 2003 vid 18:26

Hallo Kicki,

Megascene importerar inte Takoon längre.

Ha d
    Huber

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 15:10

Va faaaaaaaaaaaan! Importerar inte megascene takoon langre?! Vet nagon vem som importerar takoon, om nagon gor det? Huber, hoppas allt ar grymmebra med dig och se till att inte rippa upp alla vagorna, lamna nagra at oss vanliga manskliga.
    wink.gif wink.gifCiao,
    Kicki

• huber

Medlem
    29 maj, 2003 vid 04:57

Fan nu ljög jag för dig. Skall prata med dem. Återkommer

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2003 vid 12:22

Kicki din förgjutna sjöka, när kommer du hem till svedala?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2003 vid 15:00

Hejsan hejsan!
    Det ar odragligt har. Sol, vind och grymma vagor fortfarande. Idag ska jag och Dana hyra en bil och aka upp till La Boca for att kita i flodmynningen. Jobbigt men nagon maste gora det. Det borjar komma mer och mer folk hit nu infor tavlingen i slutet pa juni… festandet okar medan temperaturen borjar narma sig helvetiska temperaturer. Jag ska inte klaga. Jag kommer hem den 23 juli och som det ser ut nu sa stannar jag under hosten och sedan tillbaka hit i januari igen… kanske tidigare om jag far ett ryck.
    Vi ses snart! Det har blivit lite andsringar har nu… killarna har borjat kora pa mindre drakar och kor kiteloops i vart annat hopp. Hor av mig om hur det gick pa tavlingen… far inte tavla for jag ska jobba hela tiden. Finns det nagon svensk tidning som behover nagon artikel skriven om tavlingen?
    Puss, Kickelina

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2003 vid 00:23

Det låter inte fel din förgätna sjöka! Dra en pinne för mig också så rippar vi Takoon i Sverige i sommar!

/ DJ Glocky

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications