Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad lever ni av??!!

• wisco

Medlem
    19 november, 2003 vid 12:08

Risken är väl att en sådan vagabond inte har något alls intresse av att sitt å häcka framför en dator för att lägga in meddelanden på konfen…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2003 vid 20:54

NEj, det e sant…har kort lakemedel i 6 ar nu…inget skamt!! Ring AstraZeneca om du e intresserad, vaersta projset.
    /Kama aina

• surfskutt

Medlem
    19 november, 2003 vid 21:00

eehh menar du att AstraZeneca skulle få göra försök på människor?
    Får man fråga vad för sorts medecin du blir iproppad?!!

• styret

Medlem
    19 november, 2003 vid 21:01

jag själv lurar på att ta extraknäck som krokimodell på en folkhögskola här hemma.
    2-300 i timmen plus käk och fika för att stå och vara naken på ett podie.

• nordgren

Medlem
    19 november, 2003 vid 21:42

Ja det där har jag också funderat på, helt okej extraknäck.
    Bara lite jobbigt att sitta så still så länge. smirk.gif

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 21:53

Själv lever jag av carpaccio och goda dyra rödviner och har klarat mig väldigt bra på det. I framtiden hoppas jag på rysk kaviar och enbart champagne, mina vänner likaså.

• gurra1978

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:02

Jag lever på statens bidrag på 2400 kr/månad till oss studenter. Sen jobbar jag ihop resten 1 månad över jul och 2 månader på sommaren. Det fungerar riktigt bra om man har låga utgifter.Man får ganska många seglingsdagar som student.

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:11

Välkommen på julbord hemma hos mig Gurra….du tycks inte ha det för fett! grin.gif
    We shall overcome……..bla bla bla
    (ta inte nu det här så allvarligt)

• kamaaina

Medlem
    20 november, 2003 vid 01:27

ANG. ASTRAZENECA
    Oftast behover man inte vara orolig vad det e for skit man blir iproppad, bor ju sjalv i Goteborg, Astrazeneca i Molndal har ju utvecklat Losec/Nexium, sa en hel del losec har jag tagit genom aren, men som sagt vill man tjana pengar medans man sover/spelar tv spel eller ser pa nyheterna kan jag varmt rekomendera detta. Man kan dock inte vara med i mer an 3-4 studier per ar, men trotts detta drog jag in (vill inte verka markvardig)50+ under 2001. Jag sager detta for att det ar ett javla bra x-knack som inte manga kaenner till. Sedan hur man rent moraliskt staeller sig till fragan om man vill hora for lakemedelsbolagen eller ej e upp till var och en, sjalv ser jag inga problem med att prostituera mig for dessa foretag….laser sjalv biomedicin sa jag forsoker vara objektiv…men men detta e bara ett av manga tipps for er fattiga surfare…

• wiseguy

Medlem
    20 november, 2003 vid 10:12

Får man en spruta med sjukdomen först då å sen en med läkemedel eller?? wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 november, 2003 vid 10:52

Några bor hemma hos mamma och stämplar samtidigt.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad lever ni av??!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.