Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad säljer bäst?
- 
Jag skulle säga att det _knappast_ kan vara största märket just nu. Om man räknar på försäljningen i dagsläget. Visst kan de vara störst om man räknar antal sålda brädor över åren, men knappast nu. 
- 
Jag har ingen aning själv har inte sett några siffror påväldigt länge, men Bic kostar typ 550pund men JP 999pund så de är stor skillnad i pris. För omkring tio år sedan såg jag statistik i en vindsurfing tidning att bic sålde mest och blev förvånad. Men man kan ju inte bedömma märkena efter vad du ser på standen här i sverige eller POZO. 
- 
 Aaaa en reaktion! Det är väl som med Renault, staten har sitt finger i det företaget? Aaaa en reaktion! Det är väl som med Renault, staten har sitt finger i det företaget? Stora är dom i alla fall och gör godkända brädor. Du Armen,, Kan du inte ta och pallra dig ner till vattnet innan du flyttar så vi kan få oss en liten surf…. Stora är dom i alla fall och gör godkända brädor. Du Armen,, Kan du inte ta och pallra dig ner till vattnet innan du flyttar så vi kan få oss en liten surf….
- 
ok, 
 på distributörsmötet med North (Boards & More) i Juli förra året visade de statistik över sålda märken world wide och då har jag för mig att de rankade sig själva 2:a och med en marknadsandel ca 25%.
 Jag skall träffa dem i Juni i år igen så då får vi se vad de säger om 2005.
Logga in för att svara.