Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad säljer bäst?

• nordgren

Medlem
    17 april, 2005 vid 20:20

Jag skulle säga att det _knappast_ kan vara största märket just nu. Om man räknar på försäljningen i dagsläget. Visst kan de vara störst om man räknar antal sålda brädor över åren, men knappast nu.

• safesurfer

Medlem
    17 april, 2005 vid 21:05

Jag har ingen aning själv har inte sett några siffror påväldigt länge, men Bic kostar typ 550pund men JP 999pund så de är stor skillnad i pris. För omkring tio år sedan såg jag statistik i en vindsurfing tidning att bic sålde mest och blev förvånad. Men man kan ju inte bedömma märkena efter vad du ser på standen här i sverige eller POZO.

• surfen

Medlem
    18 april, 2005 vid 05:56

grin.gif Aaaa en reaktion! Det är väl som med Renault, staten har sitt finger i det företaget? wink.gif Stora är dom i alla fall och gör godkända brädor. Du Armen,, Kan du inte ta och pallra dig ner till vattnet innan du flyttar så vi kan få oss en liten surf….

• surferboy

Medlem
    18 april, 2005 vid 06:11

Södra tyskland.

• surferboy

Medlem
    18 april, 2005 vid 06:16

ok,
    på distributörsmötet med North (Boards & More) i Juli förra året visade de statistik över sålda märken world wide och då har jag för mig att de rankade sig själva 2:a och med en marknadsandel ca 25%.
    Jag skall träffa dem i Juni i år igen så då får vi se vad de säger om 2005.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad säljer bäst?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.