- 
		vad tror ni om vinden imorgon?hoppas det blir bra med vind imorgon! för då ska jag ut och snowkita! *rejält sugen* vad tror ni om västra värmland och vind? verkar ju som det borde bli lite i samband med snöovädret… hoppas. 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vad tror ni om vinden imorgon?
hoppas det blir bra med vind imorgon! för då ska jag ut och snowkita! *rejält sugen* vad tror ni om västra värmland och vind? verkar ju som det borde bli lite i samband med snöovädret… hoppas.
well, det blev pissigt med vind 
men nu har jag åtminstone fått mig en riktigt drake (Flysurfer – rookie2 9m2) så nu jag kan elda upp cquaden!
som vanligt hoppas jag på vind imorgon…..
det blev ett warrior harness, så om nån undrar hur det är ska jag berätta det när jag provat.
/Linus i koppom (newbie)
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vad tror ni om vinden imorgon?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.