- 
		Vadå misslyckad?de hela börjar självklart me att ja försover mej när ja ska till skolan, blir väkt av katten när den börjar bli hungrig. masar mig upp men vaknar tvärt när ja ser att de BLÅSER. på väg hem igen missar ja bussen, medans ja väntar på nästa står ja å beskådar Göteborgs hamn i kokande form. jäklar va de blåste. och va händer då för att öka motivationen ytterliggare i den extrema kylan. jo vinterns första snöflingor börjar falla över mej å de frusna vattenpölarna. Tillslut kommer bussen och ja har nu börjat fundera på om de e värt att ge sej ut ida. Ja kommer hem och då är klockan 12.27. kollar steffo och får då lite jävlar anamma i mej igen när ja ser rambos bestämda inlägg att en sånhär da kan man ju fan inte missa. plockar fram den blöta dräkten och ger mej iväg på farsans cykel me punka på. va gör man inte lixom. efter mycke bruttalt trampande för å få skiten att rulla så kommer ja ner till ett presseningsfladrande fiskebäck. Ja börjar rigga upp å när ja står där, oskyldit, å drar sönder min uthalstamp på 5.0an så sladdar en röd volvo in på grusvägen, en skallig man i 40 års åldern hoppar ut ur bilden och lyckas demolera min pappas stackars cyckel totalt på endast några sekunder, helt utan anledning. sen springer han tillbaka till bilen å rejsar iväg. å där står ja. me min söndriga uthalstamp i handen å bara gapar, fattar ingenting. varför gör man så lixom? tillslut kom ja iaf ut ett par timmar å fick lite väldit omotiverat surf då ja frös som en hund hela tiden. sedan va de bara att börja vandringen hem efter en helt vanli surfda i sverige. 
Logga in för att svara.

!!!
!!!