-
Väddö Onsdag
Jag tänker dra till Väddö på Onsdag morgon för att testa nya grejjer var håller ni till? Det är ju som sagt roligare att köra flera än ensam.
/Tröglori
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väddö Onsdag
Jag tänker dra till Väddö på Onsdag morgon för att testa nya grejjer var håller ni till? Det är ju som sagt roligare att köra flera än ensam.
/Tröglori
Jag tänker sticka dit nu (Tis kl 3). Jag har aldrig kört på Väddö förut men norra sidan av Sandviken skall ju tydligen funka, vi får se. Jag kan rapportera i morgon bitti hur det var.
Sandviken på Väddö var inte så bra igår. Det blåste för mycket nord så det blev dåligt med vind nära land. Däremot var det fina vågor emellanåt, en kille var ute och vågsurfade. Jag stack till Svartklubbens lotsstation på Singö istället och fick ett par timmar perfekt 5,3-segling. Det var jämn och bra vind men förvånansvärt lite vågor för att vara nästan öppet hav utanför. Det går bra att köra ut på den lilla vägen förbi hamnen där lotsbåtarna ligger och parkera vid det gula huset.
HÄPP
Jag som bor vid mälaren fick fem timmar tuff nordansegling i går och är nog inte
kapabel att köra mitt 7,6 segel en dag ute till havs.
Tack för rapporten.
Väl mött när jag skaffat ett mindre segel.
/Tröglori
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser