Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Väderflickan…
-
Väderflickan…
Publicerad av backe på 27 juli, 2004 vid 06:46Det e väl old news som vanligt men va det inte AnnaS som kajkade runt i Habo på tv4 häromdagen i en liten kortfilm? Eller vem e det som åker Tykon?
patrikol svarade 20 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kicki gjorde det tidigare men jag såg ju inte inslaget tyvärr
-
Det var Anna. Har hört rykten om att hon ska hålla i vädret framöver också. Tove hade tydligen för lång hals.
-
Låter nice men då får hon fan fixa lite vind också eller vad säger ni?
-
Haha, har faktiskt inte sett det själv än, men det skulle komma igen tror jag. Jag ska snacka med vindgudarna, men jag undrar om dom verkligen skulle vilja byta ut de söta väderflickorna mot en skånsk kitesurfare.. Det skulle bara bli vindprognoser och ingen norr om Ängelholm skulle förstå något..
-
Det räcker länge! Enligt Christian och mig är du mycket sötare!
-
Fan vad sweet… Då vill jag passa på att önska mycket vind till göteborg… säg västligt 12m/s är nog vad jag vill ha.. Vi kanske kan ha en liten omröstning här uppe och komma överrens om vilket förhållande.
En av mina bästa barndomskompisars ex flickvän är väderflicka på svt och jag har försökt skaffa vind genom henne men det går dåligt.
-
Alltid vara snäll mot söta flickor stämmer inte det fortfarande? Det har jag fått lära mig.
Fast där är vi chanslösa vem kan erbjuda Hawaii resor och Gratis CD Tablasar! För att inte prata om coachningen!
Logga in för att svara.