Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våg och lite vindsurf i Åsa, Midsommar morgon

• Våg och lite vindsurf i Åsa, Midsommar morgon

Publicerad av above_the_law på 26 juni, 2011 vid 21:17

Hann med lite laid back surf i Åsa innan det var dags för sill och nubbe i Fjällbacka:-). Life is better when you surf…
    [ame=”http://www.vimeo.com/25630928″]Midsommer Surf in Wet Ã…sa 2011 on Vimeo[/ame]

above_the_law svarade 14 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • safesurfer

Medlem
    27 juni, 2011 vid 07:06

Tack för filmen mycket roligt att se.

• lars_k

Medlem
    27 juni, 2011 vid 15:28

Kul att se!
    Måste varit efter jag stack in, såg aldrig någon vågsurfare i vattnet där ute. Såg inte någon annan heller för den delen…förutom ett gäng skarvar som satt på ön och undrade vafan jag sysslade med.

• above_the_law

Medlem
    5 juli, 2011 vid 21:56
    Lars_K;660440 wrote:
    Kul att se!
    Måste varit efter jag stack in, såg aldrig någon vågsurfare i vattnet där ute. Såg inte någon annan heller för den delen…förutom ett gäng skarvar som satt på ön och undrade vafan jag sysslade med.

Bara att gratulera:-)
    Såg på prognosan att vågorna skulle vara bäst mellan 9-11 så det var någon gång då jag var där i all hast…
    Gott utan crowd men trevligt med någon mer med ett brett leende:-)
    Trodde faktiskt att jag fått med mer bra material på windsurfet men det visade sig vara för långt ifrån och massa vattendroppar på linsen tyävrr:-(
    Annars tror jag det skulle kunna vara grymma vinklar man kan få som vågsufare där ute! Såg jäkligt gött ut från där jag satt nämligen:-)
    Pura Vida!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications