Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väggmålning
-
Jag tror det är denna (jävligt tajt mössa som sitter kvar efter den spolningen)!
-
styret;560209 wrote:är det den här du inte vill ska dyka upp eller?
*PUST*….hade väntat mej värre, på den e ja ju iaf påklädd.
-
hm ja d var tur att inte dom bilderna kommer upp igen.. Några ligger i tryggt förvar på min dator…:grin:
-
[IMG]http://0108dev.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=47395&d=1248029194[/IMG]
Lars_K;560216 wrote:Jag tror det är denna (jävligt tajt mössa som sitter kvar efter den spolningen)!Ser ut att va en ganska stor fena på brädan för vågridning och segel storlek. Men det kanske bara är fotot som gör den större.
Jävla massa kiters i bakgrunden.
-
crash151;560474 wrote:
Ser ut att va en ganska stor fena på brädan för vågridning och segel storlek. Men det kanske bara är fotot som gör den större.
Jävla massa kiters i bakgrunden.
JAAAA…..äntligen efter 18månaders fundering på va som gick snett på den vågen löste crash151 nöten. FÖR STOR FENA!!!! Skönt att få bekräftat de jag vetat hela tiden: Att de INTE va min timing som va kass!
Men föresten så e inte bilden me mössan från samma dag. På vågbilden hade redan svålbrännan lagt sej o ja kunde kasta mössan o slapp bli hånad av danskar o tyskar, som för övrigt snatta alla vågor. Så länge man hade mössan iaf, men sen vart de ändring!!!
För övrigt är de Proof orginal fenan som sitter på, en Select 21cm. Seglet Hot Fire -08 (som inte fanns i blått:() 5,3a. De va inte mkt vind den dan, fick pumpa sej me i de fina swellet. Där av alla kitare.
-
crash151;560545 wrote:Ser mycket större ut på fotot en 21cm. Mer som 40
Hur fan ser du den, brädan e ju i vägen?? Om de är utbuktningen i knävecket du menar så
får ja erkänna att de bara e ett veck neopren. -
surfslusken;560549 wrote:Hur fan ser du den, brädan e ju i vägen?? Om de är utbuktningen i knävecket du menar så
får ja erkänna att de bara e ett veck neopren.Ett neopren veck säger du..ok. Där kom svaret på frågan jag inte vågade ställa.
På fotot ser det ut som du skitigt ner dig efter wipouten. Med alla veck små veck ner till knäna. Men det är väl bara vinkeln det är taget i.
Logga in för att svara.