Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vågor å kite?

• vågor å kite?

Publicerad av anonym-anvandare på 29 oktober, 2003 vid 12:45

är det inte roligare att vågsurfa då? och är det någon kraft i de där vågorna i tex dalen?

gustav

backe svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 13:41

inte särskilt ofta det är så bra vågor att surfa i i sverige så kite är roligare när det är stora fast ändå fula vågor.

• rambo_johnson

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 16:36

dalen o kite är så jäävla fett, o inte liak jobbit som o vågsurfa…

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 21:05

men om riktig vågsurfing är roligare än kitevågsurfing är det väl ganska dumt å hindra sig själv från att ha kul genom å vara one lazy maddef*kker?

så om det är någon som surfat perfekta vågor för vågsurfing och någon som surfat perfekt vågor för kitesurfing, vilket är då roligast? eller är vindsurfing roligast i vågor?

gustav

• skejtar_henke

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 21:32

Jag skulle gärna vågsurfa. Men hur mycket våger finns det i sverigt om man inte vill köra 20 mil var gång.. Bor ju inte på vågparadise precis.. Därför är kite det ultimata tycker jag.. Kan åka där jag bor. Ingen båt bara en kopis att åka med… henke

• backe

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 13:20

20 mil? Va faen bara ett par hundra meter å gå ner till kallbadhuset här ju…Ska man åka 20 mil får man ju dra ett helvarv runt ön först.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications