-
vågor i röda havet?
Drara till safaga på tisdag, har fått färska uppgifter om bra vind, men som jag förstått finns där inga vågor.. låter lite mesigt..;)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vågor i röda havet?
Drara till safaga på tisdag, har fått färska uppgifter om bra vind, men som jag förstått finns där inga vågor.. låter lite mesigt..;)
Nej, några vågor som du kan rida kan du glömma, däremot hyffsade hoppramper en bit ut finns det ganska gott om, ungefär som på hagapark en dag när det blåser 5.0 sydväst. Akta dig för deras choklad också, den är lätt laxerande
håll dig till snickers och Twix
Kul för dej du kommer inte att bli besviken vad det gäller vind iallafall!!!. Iof så var jag inte där i dec utan i februari så det kanske kan skilja lite. Jag var där i två veckor och hyrde grejor på Club Mistral. Hur som helst så blåste det konstant i två veckor mellan 12-15ms och vissa dagar runt 20. Jag minns speciellt en dag när jag fick köra med det minsta dom hade på centret 3,3 och kände mej endå överrigade ute på vattnet. Som sagt tyvärr inga vågor att rida men gott om en hel del 2meters ramper att satsa på.
Obs! Ta med dej cyklop mycket att se under vattnet oxså.
Ha det gött!!
//Nicklas
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser