Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av våtdräkt?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 september, 2002 vid 15:12

Någon som är duktig på O`neill? De verkar bara ha 5/3 som varmast. Behöver man kanse 5/4/3 men en 6:a lär man väl kanppast behöva? Någon som vet var det finns en återförsäljare som har dräkter man kan prova. Tacksam för svar!!!!

• skywalker

Medlem
    1 oktober, 2002 vid 21:15

Ingen som vet något om Quiksilver´s utbud ? Har letat lite men de verkar svåra att få tag i här i Sverige…

NeilPryde känns bra på något vis. Men vissa av er gillar inte den alls… confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2002 vid 21:54

Vilka säljer Sola mer än SP och Skidsport?

• kungdenknege

Medlem
    2 oktober, 2002 vid 13:45

Jag behöver också hjälp.. Ska ha en torr/våtdräkt för övervintring på brädan (jag är seriös, jag tänker inte banga för att sticka ut såvida det inte är snöstorm). Räcker en Prolimit 5/3, eller behöver man en ”riktig” torris med dragkedja? Vilket märke? Mkt tacksam för hjälp!

/Eli

• skywalker

Medlem
    4 oktober, 2002 vid 11:44

Köpte precis en RipCurl…hoppas jag inte har köpt grisen i säcken crazy.gif

• sunkan_

Medlem
    4 oktober, 2002 vid 12:10

Jag köpte en Sola igår.. Det jag märkt när jag sprungit runt i huset med den är att när man skall ta på sig den så är det svårt att inte få dragkedjan att fastna i flärpen som är på insidan.. Lite små irriterande måste jag säga.. men jag är inte van vid mordena våtdräkter med kedjan på ryggen, så jag blir kanske lite vigare så småningom..

• tabi

Medlem
    4 oktober, 2002 vid 17:42

köpte en np apex 5000 för ett tag sen!! har bara provat den en dgån med det gick skitbra!

jobbigt att läsa att den andra snubbens pajade totalt! crazy.gif känns bra…! frown.gif
    svår att komma i tycker jag men när man väl kämpat i en halvtimme e den toppen!! smile.gif

Tcool.gifbbe

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications