Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av vindsurfingklubb

• Val av vindsurfingklubb

Publicerad av mackattack på 9 augusti, 2004 vid 20:45

Undrar ifall det finns någon mer vindsäker klubb som har förvaringsutrymme och är nära till lund än lomma. Flyttar ner till Lund i slutet av augusti och vill då gå med i en vindsurfingklubb. Har varit inställd på att gå med i Lommabuktens förening fast man någon av de andra föreningarna håller kanske till på nått ställe som är mer vindsäkert än lomma. Har ingen bil så jag måste kunna förvara utrustningen i nått förvaringsutrymme vid stranden. Kommmer köpa en vespa som man kan ta sig till stränderna med.

anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • smurff

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 22:58

Om du skall bo i Lund och ha nära till surfet gör du nog bäst i att välja lomma. Det är närmst och relativt vindsäkert.

• rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 23:49

välj lomma lätt en av landets bästa klubbar… håll dig borta från klagshamn bara

• raz

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 07:38

Det finns nog inga alternativ till LBWS. Jaja, jag talar i egen sak och är medlem i styrelsen jag vet. Men om du skall köra vespa så är det närmsta alternativet och vi har förvaring på stranden. All information finns på http://www.lbws.com

Mvh
    Rasmus

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 07:47

vår höst är väl väldigt säkert.. surf avstånd till habo.. o bra med plats till både kite o surf

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av vindsurfingklubb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.