Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Välta Varberg
-
Välta Varberg
Publicerad av jonaish på 28 oktober, 2007 vid 11:02Swaiine gytt me vind denna veckan som kommer!! Men….
..kan ni inte fixa något billigt boende till oss som demoár å bjuder på öl?
sourra svarade 18 år sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
hehe de e bra det kommer folk å välter vbg,,det finns billiga stugor 100 meter från stranden i apelviken de kostar inte många korvören,tror de kostar ca 700 för två nätter och det går in 6pers å det finns dusch å dass i stugorna,,
-
http://www.turist.varberg.se/stugbyn/ här hade jag tänkt vi skulle slagga förra helgen,,,attans att det gick som det gick
-
@mjersen 425048 wrote:
vafan krille! blir det inte en repris med hitlers husbil?
Husbilen är avställd under vintern. och desuutom läcker topplocket. Kan ju ha ngt med Båsta turen å göra. Rickard sa ngt om att man max skulle köra i 70. vi var ju fan uppe i 95km/h på motorvägen. och ärligt talat. jag pallar inte köra den jevla containern mer än max till båstad.
Får bli saaben. den får jag iaf köra med tills den 26/11 haha prima vara
-
Nu får ni där uppe ta fram de smukkeste pigerna i byn, för skoane-land maffian är laddade till 1000 äpplen…
åå kom ihåg att vi dricker oändligt mkt alkohol till, såå fyll stugorna!
-
Japps! om vinden håller enligt prognosen så kommer vi upp på fredag kväll. Hade ju varit kul om man kunde Styra upp någon trevlig tillställning redan på fredagen. och gärna lördagen med.
-
Glöm inte skumpan pågar… äääh jag menar. vi bratz vill ha brudar å ostron oxå!!
-
@Krillan82 425087 wrote:
Japps! om vinden håller enligt prognosen så kommer vi upp på fredag kväll. Hade ju varit kul om man kunde Styra upp någon trevlig tillställning redan på fredagen. och gärna lördagen med.
Nåja, vi orkar inte umgås hur mycket som helst med er. Vi är ju Norrlänningar, tillknäppta och introverta. Lördag till söndag tycker jag låter fint.
Logga in för att svara.