Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vänner, hjälp mig hitta rätt prylar?

• vänner, hjälp mig hitta rätt prylar?

Publicerad av slowhand på 2 juli, 2006 vid 16:31

tjenare. har surfat under sommarloven nu i snart 5 år. Det är sjukt kul och länge har jag spanat efter rigg o bräda, Men liksom, vad skall jag ha för grejer?

jag är ganska duktig, har blivit stannad av tyska wasser schutspolizei nångång när jag surfa för fort och då körde jag på en sleten funboard på typ 200 liter som inte är min. jag jibbar vattenstartar beachstartar och pumpar mig fram… självlärd :). jag vill ha en mindre bräda och större segel så att jag drar ifrån snuten nästa gång, men ändå kunna cruisa lite i mildare vind. (ni fattar vinkeln) men ändå inga nybörjar grejer. jag är mer speedare och slalomåkar typen.

Jag är ute efter lite begnade grejer, som 15 åring har jag inte råd med så mycket, ifall det är nån som sitter på nått som inte används så mycket mer så kan ni väll maila, tänk på att ni för sporten vidare till en yngre generation´:) kom igen nu, dra igång mig på allvar nu!
    bor i göteborg för övrigt.

peter_gedeck@hotmail.com

johanc svarade 19 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • danneman

Medlem
    2 juli, 2006 vid 19:36

Ett tips kan ju vara att åka ner till Fiskebäck/Riggdäcket en dag när det blåser lite grann där finns alltid nån go gubbe du kan tjöta med.. men att du får vara redo att lägga ett par tusenlappar om du ska ha en utrustning!

• johanc

Medlem
    2 juli, 2006 vid 20:30

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications