Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › var är vinden i Göteborg?
-
var är vinden i Göteborg?
Publicerad av foxylinda på 29 september, 2003 vid 13:15Har varit nere i rågelund i helgen men inte sett till någon kite surfare, jag älskar att se när ni surfar. Brukar se er ifrån mitt fönster vid rågelund. Har provat vanlig surfing och det var härligt kul.
Kanske ska ta kurs nästa vår, någon som vill hjälpa mig med det?Kram Linda.
anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Åhåå!.. nej det är inget fel med vindsurfare ni är kanon läckra. Jag tycker bara att kitesurf ser ut som om en svår och tuff sport, skulle vilja kunna göra sådana sköna hopp som dom gör.
Hur lång tid tar det att lära sig det? -
Rätt rolig idé faktiskt, undrar vem killen, killarna bakom signaturen FoxyLinda är?
-
gugge gugge.. det är typ sådana som du, rambo, melker och foxylinda som förgyller vardagen!
-
Är det här en kontaktförmedling eller vad är det frågan om?
Jag har blivit totalt nerlusad av privata mail med frågor om ålder,utseende och om jag är singel. Jag var bara lite nyfiken på surfing och inte blotta min själ för alla på den här kontaktsidan.Vadå Oseriös? Vad kallar ni alla privata meddelanden då? klart ni skriver privata meddelanden om ni inte kan vara seriösa. Är det så ovanligt att en tjej skriver på den här sidan? Jag lär knappast vara den första eller?
Nu vet jag inte om jag vågar mig ner till stranden om alla surfare är så här.Visst!.. jag tycker jag om snygga surfkillar men med rätt attityd så kommer man längre.
Hoppas på bättre attityd av någon annan vänlig surfkille (eller tjej med för den delen).Kram L.
-
Med det namnet och den bilden! Också förväntar du dig seriösa svar? Tror du på tomten också? Nej tror fortfarande att det inte är en tjej bakom detta inlägg. Nice try guys
-
Hej Linda!
Vi kör fortfarande kurs på vattnen runt Göteborg/Varberg men kommer under vintern även anordna lite kurser på snö. Kite är en året runt sport som vi lär ut på ett säkert sätt till rätt kostnad. Är du intresserad av kurs nu eller framöver hör gärna av dig.
-
haha mookiting läggs på minnet som tidernas största torsk.
-
Kitekillar är bögar. Börja dejta vindsurfare istället.
Logga in för att svara.