Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var f-n är vinden?

• hampuss

Medlem
    16 april, 2009 vid 16:53

habo har funkar riktigt bra de senaste två dagarna! bra tryck i 5,3 och helt platt vatten…

• rasmus_w

Medlem
    16 april, 2009 vid 18:57
    getwet;540899 wrote:
    Det beror nog på att jag nu fått hem alla nya 2009 grejer, då brukar det inte blåsa på sisådär minst en månad, det vet väl alla numera.

Å andra sidan så brakade min buss ihop nere på Öland, och de flesta surfprylar fanns i den. Plus att jag kommer vara upptagen med vård + sjösättning av träbåt de närmaste två helgerna och det ger inget urymme för surf. Alltså kommer det blåsa i minst två helger.

• robin

Medlem
    16 april, 2009 vid 19:08
    Bjornen;540903 wrote:
    Grrrr !!!

Absolut, men då kanske vi skulle ta en färja lite längre ut till Blidö (har hört att det ska vara speedvänligt på nordligt…) 😉

//Björn

Det har jag också hört, men dessutom har jag hört att det är jättekul att speeda bland stora vågor med mig och Dala Lama:-) Det om något måste vara action!

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 14:04

Faan prognosen på lördag ser ju bra ut för blidötrakten. Lite svalt men soligt och VIND 🙂 Hmm får nog skippa ölen i kväll och käka pasta i stället 😀

Kul att SMHI också¨har fattat att det blir nordligt :tongue:

//Björn

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 14:09

Blidö!!!? Vart kör ni då? Jag funtar på att köra i soluppgången imorrn..

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 15:10
    stoorfaen;541130 wrote:
    Blidö!!!? Vart kör ni då? Jag funtar på att köra i soluppgången imorrn..

Bromskärs bygga, bara att segla rakt ut. Vi är kanske några som åker i morgon om prognosen håller. Kom gärna dit och segla med oss i så fall.

//Björn

• nissex3m

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:02

Om det blåser nordligt ser ju Bromskärs Brygga sådär ut… Eller är jag fel ute?

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:24
    NisseX3M;541145 wrote:
    Om det blåser nordligt ser ju Bromskärs Brygga sådär ut… Eller är jag fel ute?

Beror nog lite på vad man är ute efter. Kan nog bli bra…http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=33094&uid=2783 Framförallt är det väl norrut som mesta av vinden verkar vara i morgon. Jag är i alla fall glad om jag planar 😀

//Björn

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:44
  • nissex3m

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:45

OK, vet ni vilken tid ni kommer vara där? Vill inte gärna vara ensam, speciellt om det blåser frånlandsvind och är 4 grader i vattnet…

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 21:35

Fuck, jag blev låst…sorry ”eject, eject!”

• bjornen

Medlem
    18 april, 2009 vid 06:43
    NisseX3M;541157 wrote:
    OK, vet ni vilken tid ni kommer vara där? Vill inte gärna vara ensam, speciellt om det blåser frånlandsvind och är 4 grader i vattnet…

Vi är 3st som åker från Sthlm runt 10 tiden och hoppas vara på vattnet ca 12. Du kan nå mig på 0736882049 om du vill.

//Björn

• surfen

Medlem
    18 april, 2009 vid 12:55
    stoorfaen;541224 wrote:
    Fuck, jag blev låst…sorry ”eject, eject!”

Själv så stack jag till Öregrund, herre jävlar vad det blåste och snöade, flingor större än fiskmåsar. Två timmar kanon surf…

surfen

• imported_macts

Medlem
    18 april, 2009 vid 13:12

Å jag och Sandro (Flying Dutchman) fick oss en lite åktur i byiga nord-vindar i Gävle…ingen tokvind, vi körde 7,8 med bra tryck (båda är fullvuxna pöjkar på ca 95 kg)…men va fan, grymt skönt att ha premiären avklarad!

• bjornen

Medlem
    18 april, 2009 vid 14:55

Sitter o väntar på färjan efter en grymmesegling. Klarblå himmel och 11-12ms. Najs 🙂

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var f-n är vinden?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.