Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var fan e ni team röööövvaaaaa??????

• var fan e ni team röööövvaaaaa??????

Publicerad av kitelife på 6 oktober, 2003 vid 07:16

logga in på datorn nu så vi kan snacka! strålande sol bra vind och oväntat ledig hela dan…

kitesugen saataannnn….

kitelife svarade 22 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:19

Melker snackade om Näset/Falsterbo GK igår, Blåser 8 m/s i Falsterbo!!! smile.gif smile.gif

• sidpiraya

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:19

vad fan Pan är du vaken så hör dax ????

Jag sitter på jobb det suger…
    Undrar om jag inte håller på att få en akut lunginflamation och måste åka hem 🙂

• kitelife

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:24

jaaaaaa för fan! va som hellst bara vi kommer iväg! melker är inte inloggad, vet att både han och rambo snacka om det men ingen svarar…

Kan du komma ifrån patrikol?

• patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:27

Hela dagen fri!!! Inga tider eller barn att passa surfa satan hela dan!!! smile.gif Vet inte riktigt var man skall ta vägen Melker och Rambo snackade om näset, Huber skulle nog till Habo? var tycker du verkar bäst? Ligger ju inte direkt sidan om varandra.

• dmp

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:38

snyyyyft… vill me… ingen som kan ringa in ett anonymt bombhot på skånehobby/kitepower lokalen??

//Jake
    http://www.kitepower.se
    Team Rööhööl

• melker

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:50

Visst jag ringer vad önskas frö sprängmedel om jag skulle behöva skrida till verket ?

• zoolander

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 09:36

min kompjuter e kass.. och det e på toook för kallt för att ligga och plaska i det kalla vattnet!

• kitelife

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 09:42

in’t ska du ligga i vattnet! upp på brädan och åk med dig istället… en reäl portion ärtsoppa eller bönor eller nått borde hjälpa fart.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications